Strona główna

Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania

Programy nauczania

4 opracowania pisemne (I i II stopień studiów, profil nietechniczny i techniczny) obejmujące semestralne i godzinowe zestawienia przedmiotów i ich sylabusy, specyfikację form zaliczenia, punktację ECTS, oraz plany studiów niestacjonarnych uwzględniające, że nie więcej niż 70% programu nauczania może być realizowane z użyciem metod kształcenia na odległość:

tutaj należy wstawić cztery siatki, plan studiów

Materiały dydaktyczne

Materiały dydaktyczne w tym pakiety multimedialne do prowadzenia zajęć zdalnych: 60 sztuk, (40 dla I stopnia i 20 dla II stopnia), dla wszystkich zajęć obowiązkowymi i grupy zajęć do wyboru.

Pierwszy stopień

  1. Analiza matematyczna
  2. Algebra liniowa z geometrią analityczną
  3. Rachunek prawdopodobieństwa i statystyka
  4. Matematyka dyskretna 1
  5. Wstęp do programowania
  6. Algorytmy i struktury danych
  7. Metody numeryczne
  8. Architektura systemów komputerowych
  9. Programowanie niskopoziomowe
  10. Systemy operacyjne
  11. Sieci komputerowe
  12. Aplikacje WWW
  13. Bezpieczeństwo systemów komputerowych
  14. Programowanie obiektowe
  15. Paradygmaty programowania
  16. Grafika komputerowa i wizualizacja
  17. Bazy danych
  18. Inżynieria oprogramowania
  19. Systemu wbudowane
  20. Problemy społeczne i zawodowe informatyki
  21. Projekt zespołowy
  22. Język angielski
  23. Logika i teoria mnogości
  24. Środowisko programisty
  25. Metody programowania
  26. Języki, automaty i obliczenia
  27. Podstawy fizyki
  28. Podstawy elektrotechniki i elektroniki
  29. Układy elektroniczne i technika pomiarowa
  30. Technika cyfrowa
  31. Przetwarzanie sygnałów
  32. Techniki transmisji sygnałów
  33. Laboratorium wirtualne 1
  34. Laboratorium wirtualne 2
  35. Sztuczna inteligencja
  36. Systemy wbudowane
  37. Zarządzanie zasobami ludzkimi
  38. Analiza matematyczna 2
  39. Matematyka dyskretna 2
  40. Podstawy kompilatorów
  41. Metody realizacji języków programowania
  42. Złożoność obliczeniowa
  43. Logika dla informatyków
  44. Programowanie współbieżne i rozproszone
  45. Metody optymalizacji
  46. Zaawansowane systemy baz danych
  47. Zaawansowana inżynieria oprogramowania
  48. Systemy rozproszone
  49. Przetwarzanie rozproszone
  50. CAD w grafice inżynierskiej
  51. Semantyka i weryfikacja programów
  52. Zaawansowane projektowanie obiektowe
  53. Teoria kategorii dla informatyków
  54. Zaawansowane aplikacje internetowe
  55. Eksploracja danych
  56. Programowanie funkcyjne
  57. Zaawansowane algorytmy i struktury danych
  58. Teoria informacji
  59. Systemy mobilne
  60. Eksploracja danych
  61. Zaawansowane C++

Wdrożone platformy sprzętowo-programowe w partnerskich uczelniach

W tym laboratoria wirtualne i pracownie multimedialne dla wspomagania kształcenia na odległość na kierunku informatyka i przygotowania oraz rozwoju materiałów dydaktycznych: serwery wieloprocesorowe wraz z systemem operacyjnym, komputery multimedialne, łącza komunikacyjne umożliwiające dostęp użytkownikom poprzez Internet, oprogramowanie zdalnej dystrybucji nauczania (e-learning), pakiety dydaktyczne, dokumentacja użytkowa i techniczna. Rozwiązanie to umożliwi docelowo kształcenie w uczelniach partnerskich rocznie 600 studentów na studiach I stopnia i 200 studentów na studiach II stopnia.

Metodologia przygotowania pakietów dydaktycznych

Metodologia przygotowania pakietów dydaktycznych dla potrzeb kształcenia na odległość: 1 opracowanie pisemne. Celem jest promowanie wypracowanych standardów i rozwiązań, które w przyszłości ułatwią konstrukcję platform kształcenia na odległość dla innych kierunków studiów i będą wzorcem dla innych uczelni.

Plan organizacyjny i finansowy

Plan organizacyjny i finansowy funkcjonowania przedsięwzięcia po zakończeniu finansowania ze środków EFS: 1 opracowanie pisemne zawierające (a) zagadnienia organizowania dostępu innych uczelni do platformy sprzętowo-programowej dla wspomagania kształcenia na odległość oraz (b) mechanizmy finansowania prac o charakterze pielęgnacyjno-rozwojowym.