Strona główna: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 6: | Linia 6: | ||
== Materiały dydaktyczne == | == Materiały dydaktyczne == | ||
Materiały dydaktyczne w tym pakiety multimedialne do prowadzenia zajęć zdalnych: 60 sztuk, (40 dla I stopnia i 20 dla II stopnia), dla wszystkich zajęć obowiązkowymi i grupy zajęć do wyboru. | Materiały dydaktyczne w tym pakiety multimedialne do prowadzenia zajęć zdalnych: 60 sztuk, (40 dla I stopnia i 20 dla II stopnia), dla wszystkich zajęć obowiązkowymi i grupy zajęć do wyboru. | ||
=== Pierwszy stopień === | |||
#[[Analiza matematyczna]] | |||
#[[Algebra liniowa z geometrią analityczną]] | |||
#[[Rachunek prawdopodobieństwa i statystyka]] | |||
#[[Matematyka dyskretna 1]] | |||
#[[Wstęp do programowania]] | |||
#[[Algorytmy i struktury danych]] | |||
#[[Metody numeryczne]] | |||
#[[Architektura systemów komputerowych]] | |||
#[[Programowanie niskopoziomowe]] | |||
#[[Systemy operacyjne]] | |||
#[[Sieci komputerowe]] | |||
#[[Aplikacje WWW]] | |||
#[[Bezpieczeństwo systemów komputerowych]] | |||
#[[Programowanie obiektowe]] | |||
#[[Paradygmaty programowania]] | |||
#[[Grafika komputerowa i wizualizacja]] | |||
#[[Bazy danych]] | |||
#[[Inżynieria oprogramowania]] | |||
#[[Systemu wbudowane]] | |||
#[[Problemy społeczne i zawodowe informatyki]] | |||
#[[Projekt zespołowy]] | |||
#[[Język angielski]] | |||
#[[Logika i teoria mnogości]] | |||
#[[Środowisko programisty]] | |||
#[[Metody programowania]] | |||
#[[Języki, automaty i obliczenia]] | |||
#[[Podstawy fizyki]] | |||
#[[Podstawy elektrotechniki i elektroniki]] | |||
#[[Układy elektroniczne i technika pomiarowa]] | |||
#[[Technika cyfrowa]] | |||
#[[Przetwarzanie sygnałów]] | |||
#[[Techniki transmisji sygnałów]] | |||
#[[Laboratorium wirtualne 1]] | |||
#[[Laboratorium wirtualne 2]] | |||
#[[Sztuczna inteligencja]] | |||
#[[Systemy wbudowane]] | |||
#[[Zarządzanie zasobami ludzkimi]] | |||
#[[Analiza matematyczna 2]] | |||
#[[Matematyka dyskretna 2]] | |||
#[[Podstawy kompilatorów]] | |||
#[[Metody realizacji języków programowania]] | |||
#[[Złożoność obliczeniowa]] | |||
#[[Logika dla informatyków]] | |||
#[[Programowanie współbieżne i rozproszone]] | |||
#[[Metody optymalizacji]] | |||
#[[Zaawansowane systemy baz danych]] | |||
#[[Zaawansowana inżynieria oprogramowania]] | |||
#[[Systemy rozproszone]] | |||
#[[Przetwarzanie rozproszone]] | |||
#[[CAD w grafice inżynierskiej]] | |||
#[[Semantyka i weryfikacja programów]] | |||
#[[Zaawansowane projektowanie obiektowe]] | |||
#[[Teoria kategorii dla informatyków]] | |||
#[[Zaawansowane aplikacje internetowe]] | |||
#[[Eksploracja danych]] | |||
#[[Programowanie funkcyjne]] | |||
#[[Zaawansowane algorytmy i struktury danych]] | |||
#[[Teoria informacji]] | |||
#[[Systemy mobilne]] | |||
#[[Eksploracja danych]] | |||
#[[Zaawansowane CPP|Zaawansowane C++]] | |||
== Wdrożone platformy sprzętowo-programowe w partnerskich uczelniach == | == Wdrożone platformy sprzętowo-programowe w partnerskich uczelniach == |
Wersja z 15:50, 27 wrz 2006
Programy nauczania
4 opracowania pisemne (I i II stopień studiów, profil nietechniczny i techniczny) obejmujące semestralne i godzinowe zestawienia przedmiotów i ich sylabusy, specyfikację form zaliczenia, punktację ECTS, oraz plany studiów niestacjonarnych uwzględniające, że nie więcej niż 70% programu nauczania może być realizowane z użyciem metod kształcenia na odległość:
tutaj należy wstawić cztery siatki, plan studiów
Materiały dydaktyczne
Materiały dydaktyczne w tym pakiety multimedialne do prowadzenia zajęć zdalnych: 60 sztuk, (40 dla I stopnia i 20 dla II stopnia), dla wszystkich zajęć obowiązkowymi i grupy zajęć do wyboru.
Pierwszy stopień
- Analiza matematyczna
- Algebra liniowa z geometrią analityczną
- Rachunek prawdopodobieństwa i statystyka
- Matematyka dyskretna 1
- Wstęp do programowania
- Algorytmy i struktury danych
- Metody numeryczne
- Architektura systemów komputerowych
- Programowanie niskopoziomowe
- Systemy operacyjne
- Sieci komputerowe
- Aplikacje WWW
- Bezpieczeństwo systemów komputerowych
- Programowanie obiektowe
- Paradygmaty programowania
- Grafika komputerowa i wizualizacja
- Bazy danych
- Inżynieria oprogramowania
- Systemu wbudowane
- Problemy społeczne i zawodowe informatyki
- Projekt zespołowy
- Język angielski
- Logika i teoria mnogości
- Środowisko programisty
- Metody programowania
- Języki, automaty i obliczenia
- Podstawy fizyki
- Podstawy elektrotechniki i elektroniki
- Układy elektroniczne i technika pomiarowa
- Technika cyfrowa
- Przetwarzanie sygnałów
- Techniki transmisji sygnałów
- Laboratorium wirtualne 1
- Laboratorium wirtualne 2
- Sztuczna inteligencja
- Systemy wbudowane
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Analiza matematyczna 2
- Matematyka dyskretna 2
- Podstawy kompilatorów
- Metody realizacji języków programowania
- Złożoność obliczeniowa
- Logika dla informatyków
- Programowanie współbieżne i rozproszone
- Metody optymalizacji
- Zaawansowane systemy baz danych
- Zaawansowana inżynieria oprogramowania
- Systemy rozproszone
- Przetwarzanie rozproszone
- CAD w grafice inżynierskiej
- Semantyka i weryfikacja programów
- Zaawansowane projektowanie obiektowe
- Teoria kategorii dla informatyków
- Zaawansowane aplikacje internetowe
- Eksploracja danych
- Programowanie funkcyjne
- Zaawansowane algorytmy i struktury danych
- Teoria informacji
- Systemy mobilne
- Eksploracja danych
- Zaawansowane C++
Wdrożone platformy sprzętowo-programowe w partnerskich uczelniach
W tym laboratoria wirtualne i pracownie multimedialne dla wspomagania kształcenia na odległość na kierunku informatyka i przygotowania oraz rozwoju materiałów dydaktycznych: serwery wieloprocesorowe wraz z systemem operacyjnym, komputery multimedialne, łącza komunikacyjne umożliwiające dostęp użytkownikom poprzez Internet, oprogramowanie zdalnej dystrybucji nauczania (e-learning), pakiety dydaktyczne, dokumentacja użytkowa i techniczna. Rozwiązanie to umożliwi docelowo kształcenie w uczelniach partnerskich rocznie 600 studentów na studiach I stopnia i 200 studentów na studiach II stopnia.
Metodologia przygotowania pakietów dydaktycznych
Metodologia przygotowania pakietów dydaktycznych dla potrzeb kształcenia na odległość: 1 opracowanie pisemne. Celem jest promowanie wypracowanych standardów i rozwiązań, które w przyszłości ułatwią konstrukcję platform kształcenia na odległość dla innych kierunków studiów i będą wzorcem dla innych uczelni.
Plan organizacyjny i finansowy
Plan organizacyjny i finansowy funkcjonowania przedsięwzięcia po zakończeniu finansowania ze środków EFS: 1 opracowanie pisemne zawierające (a) zagadnienia organizowania dostępu innych uczelni do platformy sprzętowo-programowej dla wspomagania kształcenia na odległość oraz (b) mechanizmy finansowania prac o charakterze pielęgnacyjno-rozwojowym.