Zio-3-wyk-toc
Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Spis treści
- Model dojrzałości CMMI
- Plan wykładów
- CMM: Capability Maturity Model
- CMMI
- Popularność dyscyplin
- Składniki modelu CMMI
- Składniki modelu CMMI(1)
- Składniki modelu CMMI(2)
- Składniki wymagane i oczekiwane
- CMMI: Obszary procesu na poziomie 2
- Plan wykładu
- Plan wykładu(1)
- Plan wykładu(2)
- Plan wykładu(3)
- Zarządzanie wymaganiami
- Zarządzanie wymaganiami(1)
- Zarządzanie wymaganiami(2)
- Zarządzanie wymaganiami(3)
- Zarządzanie wymaganiami(4)
- Zarządzanie wymaganiami(5)
- Zarządzanie wymaganiami(6)
- Zarządzanie wymaganiami(7)
- Plan wykładu
- Planowanie przedsięwzięcia
- Planowanie przedsięwzięcia(1)
- Planowanie przedsięwzięcia(2)
- Planowanie przedsięwzięcia(3)
- Planowanie przedsięwzięcia(4)
- Planowanie przedsięwzięcia(5)
- Planowanie przedsięwzięcia(6)
- Planowanie przedsięwzięcia(7)
- Planowanie przedsięwzięcia(8)
- Planowanie przedsięwzięcia(9)
- Planowanie przedsięwzięcia(10)
- Planowanie przedsięwzięcia(11)
- Planowanie przedsięwzięcia(12)
- Planowanie przedsięwzięcia(13)
- Planowanie przedsięwzięcia(14)
- Planowanie przedsięwzięcia(15)
- Planowanie przedsięwzięcia(16)
- Plan wykładu
- Pozostałe obszary
- Pozostałe obszary(1)
- Pozostałe obszary(2)
- Pozostałe obszary(3)
- Plan wykładu
- Składniki wymagane i oczekiwane
- Praktyki generyczne
- Praktyki generyczne(1)
- Praktyki generyczne(2)
- Praktyki generyczne(3)
- Praktyki generyczne(4)
- Praktyki generyczne(5)
- Praktyki generyczne(6)
- Praktyki generyczne(7)
- Praktyki generyczne(8)
- Praktyki generyczne(9)
- Praktyki generyczne(10)
- Praktyki generyczne(11)
- Praktyki generyczne(12)
- Praktyki generyczne(13)
- Praktyki generyczne(14)
- Plan wykładu
- Profil dojrzałości wg SEI
- CMMI, czyli dwa w jednym
- Model poziomowy czy ciągły
- Profil dojrzałości wg SEI
- CMMI w układzie geograficznym
- Oceniane organizacje wg kategorii
- Plan wykładu
- CMMI: Obszary procesu na poziomie 2
- Obszary, cele i praktyki
- CMMI: Obszary procesu na poziomie 2
- Praktyki generyczne
- CMMI, czyli dwa w jednym
- Model poziomowy czy ciągły