Zio-2-wyk-Slajd73

Z Studia Informatyczne
Wersja z dnia 12:35, 7 wrz 2006 autorstwa MOchodek (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania

Zasady zarządzania jakością(2)

Zasady zarządzania jakością(2)


Należy też umieć powiązać cele organizacji z potrzebami klienta. Jest to inne ujęcie zasady Win-Win sformułowanej przez Stephena Covey’ego. Jeśli oceniamy, że potrzeby klienta i cele naszej firmy nie mają szansy się spotkać, to nie powinniśmy się podejmować takiego przedsięwzięcia. Jeśli zaś potrafimy dokonać powiązania potrzeb klienta z celami i potrzebami naszej firmy, to wówczas realizacja potrzeb klienta staje się także realizacją naszych potrzeb. Oczywiście, zawsze istnieje powiązanie natury finansowej, ale warto szukać także innych powiązań.


<< Poprzedni slajd | Spis treści | Następny slajd >>