Zio-2-wyk-Slajd74

Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania

Zasady zarządzania jakością(3)

Zasady zarządzania jakością(3)


Jeśli potrzeby klienta i ich powiązania z celami firmy zostaną zidentyfikowane, to koniecznie trzeba przekazać tę informację do wszystkich osób, których może ona dotyczyć. W idealnym przypadku każdy z pracowników powinien widzieć powiązanie swojej pracy z potrzebami klienta. Wtedy szansa zaspokojenia potrzeb klienta jest dużo większa. Przychodzi tutaj na myśl przypadek pewnej sprzątaczki z amerykańskiej agencji kosmicznej NASA. Gdy zapytano ją co robi, odpowiedziała: „Wysyłam ludzi na księżyc”. Taka świadomość to jest ogromna motywacja i gwarancja, że praca będzie dobrze wykonana.


<< Poprzedni slajd | Spis treści | Następny slajd >>