Testy 2: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 220: | Linia 220: | ||
ala ma kota <math>\phi + y^{k} + x = \sin(z)</math> ala ma kota yy | ala ma kota <math>\phi + y^{k} + x = \sin(z)</math> ala ma kota yy | ||
{{cwiczenie| 4|cw4| | |||
O pętli for można jednak myśleć jeszcze inaczej. Można wymagać, aby wszelkie zmiany wartości zmiennej sterującej <math>x</math> wewnątrz wykonania pętli nie miały wpływu na liczbę iteracji tej pętli. Przykładowo przy semantyce z poprzedniego zadania pętla: | |||
'''for''' x := 1 '''to''' 10 '''do''' | |||
x := x + 1; | |||
y := y + x; | |||
wykonuje się pięć razy, a zmienna y jest zwiększana łącznie o 2+4+6+8+10. Jeśli uznamy, że zmiany zmiennej x wewnątrz pętli nie wpływają na liczbę iteracji, to pętla wykona się 10 razy, a zmienna y zostanie zwiększona o 2+3+4+5+6+7+8+9+10+11. | |||
Zdefiniuj taką semantykę. | |||
}} |
Wersja z 13:54, 10 sie 2006
Strona do testów pochylony tekst?? a to jaki? gruby :) sdfdfsfdsdf tutaj link wewnętrzny-aaa
ukrywajki zagnieżdzone
Odpowiedź
cw
Ćwiczenie 4
Obrazek






la la la pod spodem flash
<flash>file=Klocki.swf|width=450|height=250</flash>
la la la a tu prezentacja
<flash>file=Wektor.swf|width=640|height=480</flash>
test
- 1
- 1.1
- 1.1.1
- ?
- ?*1
- 1.1
- 1.1.1
- ?
- ?*1
- 1.1
- 1.1.1
- ?
- ?*1
- 1.1
- 1.1.1
- ?
- ?
- 1.1
Wykresy do akcptacji:


Headline text
Template:moj szablon
Testy_2/Podtest1/Podtest2 Testy_2/Podtest1
rozdz
rozdz
rozdzialik
- 1
- 1.1
- 1.1.1
- ?
- ?
- 1.1
linia
Podstawowe pojęcia i definicje
\label{sec:podstawy}
Powyżej widzimy tytuł naszego przedmiotu, następnie jego autora oraz datę pochodzenia bieżącej wersji, generowaną automatycznie.
Dane o przedmiocie i autorze definiujemy w pliku \lstux!dane.tex!:
\begin{latex} \title{Geometria inaczej} \author{Piotr Goras} \date{Wersja z \today} \hyperbaseurl{http://osilek.mimuw.edu.pl} % link do strony naszego przedmiotu \end{latex}
Definicja Trójkąt prostokątny
Twierdzenie Pitagoras
W trójkącie prostokątnym o przyprostokątnych , i przeciwprostokątnej zawsze zachodzi zob. rys. \ref{rys:trojkat}
\rysunek{trojkat}{Ilustracja twierdzenia Pitagorasa.}
Rysunki akceptujemy tylko w formacie PNG. Zdjęcia mogą także być w formacie JPG.
\begin{proof} Ble, ble. \end{proof}
W twierdzeniu \ref{thm:pitagoras} widać, jak można wykorzystać definicję \ref{dfn:kat_prosty} do tego, by sformułować je bez potrzeby stosowania \osiref{Analiza matematyczna}{miary Kąt'a}.
Stwierdzenie
Wniosek
- w każdym trójkącie o bokach , , zachodzi:
- suma kątów w trójkącie jest większa od 90 stopni
- itd.
Równania
\begin{latex} \end{latex}
daje
Parser nie mógł rozpoznać (nieznana funkcja „\textcolor”): {\displaystyle a + b = c, \textcolor{red}{text in blue} }
daje
\begin{latex} \begin{align} a + b &= c\\ c + d + e &= f \end{align} \end{latex}
daje \begin{align} a + b &= c\\ c + d + e &= f \end{align}
Hiperłącza
\label{sec:hiper}
\href{http://www.mimuw.edu.pl}{Wydział Matematyki}
\href{wyklad1.html}{Link do podstrony w naszym przedmiocie}
Inne informacje
\label{sec:inne}
Przykład
ala ma kota ala ma kota yy
Ćwiczenie 4