Testy 2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Arturas (dyskusja | edycje)
Pi (dyskusja | edycje)
Linia 220: Linia 220:


ala ma kota <math>\phi + y^{k} + x = \sin(z)</math> ala ma kota yy
ala ma kota <math>\phi + y^{k} + x = \sin(z)</math> ala ma kota yy
{{cwiczenie| 4|cw4|
O pętli for można jednak myśleć jeszcze inaczej. Można wymagać, aby wszelkie zmiany wartości zmiennej sterującej <math>x</math> wewnątrz wykonania pętli nie miały wpływu na liczbę iteracji tej pętli. Przykładowo przy semantyce z poprzedniego zadania pętla:
'''for''' x := 1 '''to''' 10 '''do'''
  x := x + 1;
  y := y + x;
wykonuje się pięć razy, a zmienna y jest zwiększana łącznie o 2+4+6+8+10. Jeśli uznamy, że zmiany zmiennej x wewnątrz pętli nie wpływają na liczbę iteracji, to pętla wykona się 10 razy, a zmienna y zostanie zwiększona o 2+3+4+5+6+7+8+9+10+11.
Zdefiniuj taką semantykę.
}}

Wersja z 13:54, 10 sie 2006

Strona do testów pochylony tekst?? a to jaki? gruby :) sdfdfsfdsdf tutaj link wewnętrzny-aaa

ukrywajki zagnieżdzone

Odpowiedź

{{{2}}}

cw

Ćwiczenie 4

{{{3}}}

Obrazek

1.Geometryczne rozwiązanie równania
Enter the name of an image from Commons on any MediaWiki installation ..
2.Geometryczne rozwiązanie równania x2+10x=39
3.Geometryczne rozwiązanie równania x2+10x=39
4.GIFeometryczne rozwiązanie równania x2+10x=39
ala ma kota
ala ma kota

la la la pod spodem flash

<flash>file=Klocki.swf|width=450|height=250</flash>

la la la a tu prezentacja

<flash>file=Wektor.swf|width=640|height=480</flash>

test

  • 1
    • 1.1
      • 1.1.1
    • ?
      • ?*1
    • 1.1
      • 1.1.1
    • ?
      • ?*1
    • 1.1
      • 1.1.1
    • ?
      • ?*1
    • 1.1
      • 1.1.1
    • ?
      • ?

Wykresy do akcptacji:

to jest wykres nr1
Middle East; for more detailed pdf-version see [1]

Headline text

Template:moj szablon


Template:moj szablon

Testy_2/Podtest1/Podtest2 Testy_2/Podtest1


rozdz

rozdz

rozdzialik
  • 1
    • 1.1
      • 1.1.1
    • ?
      • ?

αβ

linia

Demo2

Podstawowe pojęcia i definicje

\label{sec:podstawy}

Powyżej widzimy tytuł naszego przedmiotu, następnie jego autora oraz datę pochodzenia bieżącej wersji, generowaną automatycznie.

Dane o przedmiocie i autorze definiujemy w pliku \lstux!dane.tex!:

\begin{latex} \title{Geometria inaczej} \author{Piotr Goras} \date{Wersja z \today} \hyperbaseurl{http://osilek.mimuw.edu.pl} % link do strony naszego przedmiotu \end{latex}


Definicja Trójkąt prostokątny

Trójkątem prostokątnym nazywamy taki trójkąt, który ma przynajmniej jeden kątprosty.

Twierdzenie Pitagoras

W trójkącie prostokątnym o przyprostokątnych a, b i przeciwprostokątnej c zawsze zachodzi a2+b2=c2, zob. rys. \ref{rys:trojkat}

\rysunek{trojkat}{Ilustracja twierdzenia Pitagorasa.}

Rysunki akceptujemy tylko w formacie PNG. Zdjęcia mogą także być w formacie JPG.

\begin{proof} Ble, ble. \end{proof}

W twierdzeniu \ref{thm:pitagoras} widać, jak można wykorzystać definicję \ref{dfn:kat_prosty} do tego, by sformułować je bez potrzeby stosowania \osiref{Analiza matematyczna}{miary Kąt'a}.


Stwierdzenie

Nie każdy trójkąt jest prosty.

Wniosek

Są trójkąty o bokach długości a, b, c, dla których a2+b2c2.
Uwaga
To nie jest cała prawda o trójkątach! Dodatkowo, wiemy, że:
  1. w każdym trójkącie o bokach a, b, c zachodzi:
    a+bc
  2. suma kątów w trójkącie jest większa od 90 stopni
  3. itd.

Równania

\begin{latex} a+b=c \end{latex}

daje a+b=c


Parser nie mógł rozpoznać (nieznana funkcja „\textcolor”): {\displaystyle a + b = c, \textcolor{red}{text in blue} }

daje

a+b=c,

\begin{latex} \begin{align} a + b &= c\\ c + d + e &= f \end{align} \end{latex}

daje \begin{align} a + b &= c\\ c + d + e &= f \end{align}

Hiperłącza

\label{sec:hiper}

\url{http://www.mimuw.edu.pl}

\href{http://www.mimuw.edu.pl}{Wydział Matematyki}

\href{wyklad1.html}{Link do podstrony w naszym przedmiocie}

Inne informacje

\label{sec:inne}

Przykład

ala ma kota y+x=sin(z) ala ma kota yy


ala ma kota ϕ+yk+x=sin(z) ala ma kota yy

Ćwiczenie 4

{{{3}}}