MIMINF:Strona główna: Różnice pomiędzy wersjami

Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Janusz (dyskusja | edycje)
Janusz (dyskusja | edycje)
Linia 17: Linia 17:
#[[MIMINF:Grafika komputerowa i wizualizacja|Grafika komputerowa i wizualizacja]]
#[[MIMINF:Grafika komputerowa i wizualizacja|Grafika komputerowa i wizualizacja]]
#[[MIMINF:Inżynieria oprogramowania|Inżynieria oprogramowania]]
#[[MIMINF:Inżynieria oprogramowania|Inżynieria oprogramowania]]
#[[MIMINF:Język angielski#m1|Język angielski 1]]
#[[MIMINF:Język angielski#m2|Język angielski 2]]
#[[MIMINF:Język angielski#m3|Język angielski 3]]
#[[MIMINF:Język angielski#m4|Język angielski 4]]
#[[MIMINF:Języki, automaty i obliczenia|Języki, automaty i obliczenia]]
#[[MIMINF:Języki, automaty i obliczenia|Języki, automaty i obliczenia]]
#[[MIMINF:Laboratorium wirtualne 1|Laboratorium wirtualne 1]]
#[[MIMINF:Laboratorium wirtualne 1|Laboratorium wirtualne 1]]

Wersja z 14:41, 13 paź 2006

Siatki

MIMINF:Przedmioty


Alfabetyczna lista przedmiotów

  1. Algebra liniowa z geometrią analityczną
  2. Algorytmy i struktury danych
  3. Analiza matematyczna 1
  4. Analiza matematyczna 2
  5. Aplikacje WWW
  6. Architektura systemów komputerowych
  7. Bazy danych
  8. Bezpieczeństwo systemów komputerowych
  9. CAD w grafice inżynierskiej
  10. Eksploracja danych
  11. Grafika komputerowa i wizualizacja
  12. Inżynieria oprogramowania
  13. Języki, automaty i obliczenia
  14. Laboratorium wirtualne 1
  15. Laboratorium wirtualne 2
  16. Logika dla informatyków
  17. Logika i teoria mnogości
  18. Matematyka dyskretna 1
  19. Matematyka dyskretna 2
  20. Metody numeryczne
  21. Metody optymalizacji
  22. Metody programowania
  23. Metody realizacji języków programowania
  24. Paradygmaty programowania
  25. Podstawy elektrotechniki i elektroniki
  26. Podstawy kompilatorów
  27. Problemy społeczne i zawodowe informatyki
  28. Programowanie funkcyjne
  29. Programowanie niskopoziomowe
  30. Programowanie obiektowe
  31. Programowanie współbieżne i rozproszone
  32. Projekt zespołowy
  33. Przetwarzanie rozproszone
  34. Przetwarzanie sygnałów
  35. Rachunek prawdopodobieństwa i statystyka
  36. Semantyka i weryfikacja programów
  37. Sieci komputerowe
  38. Systemy mobilne
  39. Systemy operacyjne
  40. Systemy rozproszone
  41. Systemy wbudowane
  42. Sztuczna inteligencja
  43. Środowisko programisty
  44. Teoria informacji
  45. Teoria kategorii dla informatyków
  46. Wstęp do programowania w języku C
  47. Wstęp do programowania
  48. Zaawansowana inżynieria oprogramowania
  49. Zaawansowane C++
  50. Zaawansowane algorytmy i struktury danych
  51. Zaawansowane aplikacje internetowe
  52. Zaawansowane projektowanie obiektowe
  53. Zaawansowane systemy baz danych
  54. Zarządzanie zasobami ludzkimi
  55. Złożoność obliczeniowa