Zio-10-wyk-Slajd8
Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Planowanie Zarządzania Ryzykiem(4)
Przedstawione pokrótce grupy działań powinny doprowadzić do stworzenia Planu Zarządzania Ryzykiem (ang . Risk Management Plan ), który stanowi podsumowanie zaproponowanego podejścia do zarządzania ryzykiem w ramach przedsięwzięcia. Plan Zarządzania Ryzykiem opisuje, m.in.:
- procesy, procedury, techniki i metody, które będą wykorzystywane do identyfikacji, analizowania i zarządzania ryzykiem zarówno na jego początku (podczas przygotowania), jak i w trakcie realizacji prac
- wskazówki dotyczące dokumentowania czynników ryzyka oraz raportowania ich statusu oraz szablony niezbędnych dokumentów
- identyfikację i znaczenie wskazanych czynników ryzyka wraz z ich powiązaniami z celami i założeniami przedsięwzięcia
- harmonogramy, listy zadań i czynności wraz z powiązaniami
- role i odpowiedzialności za poszczególne zagadnienia związane z zarządzaniem ryzykiem wraz ze strukturą organizacyjną projektu
- zasoby i ludzie niezbędni do realizacji wymienionych wyżej działań