ZSBD-2st-1.2-lab9.tresc-1.3-Slajd14

Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania

Rozwiązanie (1)

Rozwiązanie (1)


Slajd pokazuje rozwiązanie zadania (1), którego treść przytoczono poniżej. Rozwiązanie jest kontynuowane na kolejnym slajdzie.


Zbuduj hierarchię typów obiektowych reprezentujących zwierzęta: DRAPIEZNIK i dziedziczące z niego LEW i REKIN. W typie obiektowym DRAPIEZNIK zdefiniuj atrybut LICZBA_OFIAR i abstrakcyjną metodę ILE_UPOLOWANO. Metodę zaimplementuj w odpowiednich podtypach. Metoda ta powinna być funkcją, która zwraca komunikat zależny od aktualnego typu obiektowego i liczby ofiar zapisanej w obiekcie. Działanie metod przetestuj za pomocą programu przedstawionego na kolejnym slajdzie.


<< Poprzedni slajd | Spis treści | Następny slajd >>