ZSBD-2st-1.2-lab6.tresc-1.3-Slajd25

Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania

Rozwiązanie (4)

Rozwiązanie (4)


Slajd pokazuje rozwiązanie zadania (4), którego treść przytoczono poniżej.


(!) ten fragment kodu powinien się znaleźć we wszystkich programach rozwiązujących kolejne podpunkty zadania.


- (A) Wczytaj rysunek „Yet Another Simple Picture” do pamięci. Zmodyfikuj obiekt reprezentujący zielony trójkąt. Spróbuj zapisać zmiany poprzez wywołanie metody set na obiekcie klasy Picture bez uprzedniego ustawiania głębokości aktualizacji.

- (B) Sprawdź czy zmiany zostały zapisane.

- (C) Zrób to samo co w punkcie A, ale ustaw głębokość aktualizacji na 20.

- (D) Sprawdź jeszcze raz, czy tym razem zmiany zostały zapisane.



<< Poprzedni slajd | Spis treści | Następny slajd >>