ZSBD-2st-1.2-lab4.tresc-1.3-Slajd51

Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania

Uruchamianie prostego projektu (3)

Uruchamianie prostego projektu (3)


Po naciśnięciu przycisku „Finish” powinno się pojawić okienko z wygenerowanym szkieletem klasy (1). Teraz należy zmodyfikować go tak, aby uzyskać program podany poniżej. Źródło tego programu zamieszczono również w pliku Skeleton-lab4.1.java załączonym do kursu. Działanie programu zostanie objaśnione na kolejnych zajęciach.


package elearning.zsbd.miobd;

import com.db4o.Db4o;

import com.db4o.ObjectContainer;

public class Skeleton {

public static void main(String[] args) {

ObjectContainer db=Db4o.openFile("database.yap");

try {

System.out.println("Baza danych otwarta.");

}

finally {

db.close();

System.out.println("Baza danych zamknieta.");

}

}

}


<< Poprzedni slajd | Spis treści | Następny slajd >>