ZSBD-2st-1.2-lab4.tresc-1.3-Slajd51
Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Uruchamianie prostego projektu (3)
Po naciśnięciu przycisku „Finish” powinno się pojawić okienko z wygenerowanym szkieletem klasy (1). Teraz należy zmodyfikować go tak, aby uzyskać program podany poniżej. Źródło tego programu zamieszczono również w pliku Skeleton-lab4.1.java załączonym do kursu. Działanie programu zostanie objaśnione na kolejnych zajęciach.
package elearning.zsbd.miobd;
import com.db4o.Db4o;
import com.db4o.ObjectContainer;
public class Skeleton {
public static void main(String[] args) {
ObjectContainer db=Db4o.openFile("database.yap");
try {
System.out.println("Baza danych otwarta.");
}
finally {
db.close();
System.out.println("Baza danych zamknieta.");
}
}
}