Zio-2-wyk-Slajd75

Z Studia Informatyczne
Wersja z dnia 12:35, 7 wrz 2006 autorstwa MOchodek (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania

Zasady zarządzania jakością(4)

Zasady zarządzania jakością(4)


Przejawem orientacji na klienta są również pomiary jego zadowolenia. Jest to istotne zwłaszcza w tych organizacjach, które mają wielu klientów. Na przykład na uczelni orientacja na studenta powinna się przejawiać pomiarami zadowolenia studentów z prowadzonych zajęć. Takie pomiary mogą mieć postać krótkiej ankiety zawierającej parę pytań. W przypadku firmy informatycznej też można stosować proste ankiety, które pokażą, na ile użytkownicy końcowi są zadowoleni z dostarczanych kolejnych wydań.


<< Poprzedni slajd | Spis treści | Następny slajd >>