ZSBD-2st-1.2-lab9.tresc-1.3-Slajd14

Z Studia Informatyczne
Wersja z dnia 11:55, 10 sie 2006 autorstwa PKrzyzagorski (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania

Rozwiązanie (1)

Rozwiązanie (1)


Slajd pokazuje rozwiązanie zadania (1), którego treść przytoczono poniżej. Rozwiązanie jest kontynuowane na kolejnym slajdzie.


Zbuduj hierarchię typów obiektowych reprezentujących zwierzęta: DRAPIEZNIK i dziedziczące z niego LEW i REKIN. W typie obiektowym DRAPIEZNIK zdefiniuj atrybut LICZBA_OFIAR i abstrakcyjną metodę ILE_UPOLOWANO. Metodę zaimplementuj w odpowiednich podtypach. Metoda ta powinna być funkcją, która zwraca komunikat zależny od aktualnego typu obiektowego i liczby ofiar zapisanej w obiekcie. Działanie metod przetestuj za pomocą programu przedstawionego na kolejnym slajdzie.


<< Poprzedni slajd | Spis treści | Następny slajd >>