MO Moduł 1: Różnice pomiędzy wersjami
Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
| Linia 92: | Linia 92: | ||
|valign="top"|We wzorze określającym zysk: | |valign="top"|We wzorze określającym zysk: | ||
<math>p^u_j</math> – cena jednostki j-tej benzyny w kontrakcie, | <math>p^u_j</math> – cena jednostki j-tej benzyny w kontrakcie, | ||
<math>p^v_j</math> – cena jednostki j-tej benzyny w wolnej sprzedaży, | <math>p^v_j</math> – cena jednostki j-tej benzyny w wolnej sprzedaży, | ||
<math>p^z_i</math> – cena jednostki i-tego komponentu w wolnej sprzedaży, | <math>p^z_i</math> – cena jednostki i-tego komponentu w wolnej sprzedaży, | ||
<math>c^s_i</math> – koszt wytworzenia jednostki komponentu i, | <math>c^s_i</math> – koszt wytworzenia jednostki komponentu i, | ||
<math>c^b_i</math> – koszty komponowania przeliczone na jednostkę komponentu i. | <math>c^b_i</math> – koszty komponowania przeliczone na jednostkę komponentu i. | ||
| Linia 120: | Linia 124: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|width="500px" valign="top"|[[Grafika:MO_M1_Slajd19.png|thumb|500px]] | |width="500px" valign="top"|[[Grafika:MO_M1_Slajd19.png|thumb|500px]] | ||
|valign="top"|Współczynniki<math> \eta i i \mu j</math> można traktować dla benzyn np. jako liczbę oktanową. | |valign="top"|Współczynniki<math> \eta \i \ i \mu j</math> można traktować dla benzyn np. jako liczbę oktanową. | ||
|} | |} | ||
---- | ---- | ||
| Linia 156: | Linia 160: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|width="500px" valign="top"|[[Grafika:MO_M1_Slajd25.png|thumb|500px]] | |width="500px" valign="top"|[[Grafika:MO_M1_Slajd25.png|thumb|500px]] | ||
|valign="top"|Automatycy przy projektowaniu układów sterowania zamiast „opisem różniczkowym” obiektu liniowego wolą posługiwać się równoważnym opisem transmitancyjnym przyjmując, że funkcja <math>\ | |valign="top"|Automatycy przy projektowaniu układów sterowania zamiast „opisem różniczkowym” obiektu liniowego wolą posługiwać się równoważnym opisem transmitancyjnym przyjmując, że funkcja <math>\varphi(\cdot)</math> będąca rozwiązaniem równania różniczkowego obiektu oraz sygnał sterujący <math>\delta(\cdot)</math> mają transformaty Laplace’a. | ||
|} | |} | ||
---- | ---- | ||
Wersja z 10:04, 27 wrz 2006
| WspółczynnikiParser nie mógł rozpoznać (nieznana funkcja „\i”): {\displaystyle \eta \i \ i \mu j} można traktować dla benzyn np. jako liczbę oktanową. |
| Zatem do oceny “odległości od zera” uchybu możemy posłużyć się całką z modułu uchybu (32.A), albo całką z kwadratu uchybu (32.B). |
| Przypadku
Parser nie mógł rozpoznać (błąd składni): {\displaystyle x_i^– = -\infty albo x_i^+ = \infty,} nie wykluczamy |
| Niepodzielny produkt to np. lodówka, lub lokówka, ale także paleta z kubeczkami jogurtu. |
| Ograniczenia (85.C) mogliśmy zapisać w takiej postaci, bo jeżeli w miejscu i nie zostanie wybudowana nowa fabryka to, , zatem na mocy (85.A) i (85.B), dla każdego j wielkość przewozu . |
| Są to związki logiczne a nie nierówności. Nie pasują zatem do przyjętego sposobu określania zbioru dopuszczalnego! |
| Przez Z oznaczono zbiór liczb całkowitych tj. zbiór {...,–1,0,1,2,...}. |




























































































