Zio-6a-wyk-Slajd125

Z Studia Informatyczne
Wersja z dnia 14:05, 8 wrz 2006 autorstwa MOchodek (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania

Metoda PROBE(4)

Metoda PROBE(4)


W trzecim kroku należy oszacować rozmyty rozmiar każdej klasy. Rozmiar „rozmyty” oznacza rozmiar scharakteryzowany słowami. Można na przykład, tak jak to pokazano na slajdzie, przyjąć skalę 5-stopniową: bardzo duży, duży, średni, mały i bardzo mały. Można też zdecydować się na skale 3-stopniową. Ważne, by przez cały czas mała klasa rodzaju Calculation oznaczała klasy o mniej-więcej podobnym średnim rozmiarze metody. Z tego względu lepiej jest na początku przyjąć skalę 3-stopniową i ewentualnie w przyszłości ją rozbudować.


<< Poprzedni slajd | Spis treści | Następny slajd >>