Zio-2-wyk-Slajd76

Z Studia Informatyczne
Wersja z dnia 12:35, 7 wrz 2006 autorstwa MOchodek (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania

Zasady zarządzania jakością(5)

Zasady zarządzania jakością(5)


Kolejną ważną praktyką jest zarządzanie relacjami z klientami. Niektórzy wierzą, że czekoladki i inne prezenty pozwolą im zatrzymać klientów. Inni inwestują w całkiem zaawansowane, z informatycznego punktu widzenia, systemy CRM (Customer Relationship Management). Jednak to wszystko zda się na nic, jeśli firma nie będzie w stanie dobrze realizować podstawowych funkcji, których oczekuje od niej klient. Dotyczy to firm telekomunikacyjnych, banków, ale także firm informatycznych. Najbardziej skuteczną metodą zarządzania relacjami z klientami jest dostarczanie produktów lub usług wysokiej jakości. Pozostałe metody mają znaczenie drugoplanowe (co nie znaczy, że są nieważne).


<< Poprzedni slajd | Spis treści | Następny slajd >>