ED-4.2-m02-1.0-Slajd3

Z Studia Informatyczne
Wersja z dnia 15:17, 2 wrz 2006 autorstwa ALesniewska (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania

Analiza koszyka zakupów

Analiza koszyka zakupów


Celem tej analizy jest znalezienie naturalnych wzorców zachowań konsumenckich klientów poprzez analizę produktów, które są przez klientów supermarketu kupowane najczęściej wspólnie (tj. określenie grup produktów, które klienci najczęściej umieszczają w swoich koszykach – stąd nazwa problemu). Znalezione wzorce zachowań klientów mogą być, następnie, wykorzystane do opracowania akcji promocyjnych, organizacji półek w supermarkecie, opracowania koncepcji katalogu oferowanych produktów itd.


<< Poprzedni slajd | Spis treści | Następny slajd >>