Systemy mobilne wyklad 10-Slajd5

Z Studia Informatyczne
Wersja z dnia 15:56, 28 sie 2006 autorstwa Msobczak (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania

Strategia SEARCH

Strategia SEARCH


Wyróznia sie podzial ze wgledu na zasieg zapytania na:

  • zapytanie globalne, bardzo kosztowne komunikacyjnie, gdyz komunikaty poszukujace wysylane sa do wielu, a w najgorszym przypadku do wszystkich stacji w systemie
  • zapytanie regionalne do wybranej czesci stacji bazowych systemu mobilnego. Problemem jest selekcja stacji do wyslania komunikatu poszukujacego uzytkownika. Mozna tego dokonac na podstawie znajomosci ostatniej pozycji uzytkownika mobilnego i czasu, jaki uplynal od tego momentu. Drugim sposobem jest polaczenie strategii SEARCH ze strategia INFORM, w celu wstepnego, zgrubnego zlokalizowania uzytkownika.



<< Poprzedni slajd | Spis treści | Następny slajd >>