ASD Ćwiczenia 2

Z Studia Informatyczne
Wersja z dnia 12:12, 25 sie 2006 autorstwa Rytter (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania

----------------------------------------------------------------------

Zadanie 1

Udowodnij, że algorytm Sklejanie-Par jest poprawny. Co by było, gdybyśmy w jednym kroku sklajali dwa lub trzy elementy, koszt sklejenia suma wag.

Rozwiązanie

----------------------------------------------------------------------

Zadanie 2

Opisz algorytm na znajdowanie fałszywej monety wynikający z rekurencyjnego wzoru an=3an1+3

Rozwiązanie


----------------------------------------------------------------------

Zadanie 4

Przypuśćmy, że mamy wage szalkową i odważniki będące potęgami trójki, dla każdej potęgi dokładnie jeden odważnik. Jak rozmie"sci"c odwa'zniki na wadze aby dok'ladnie zwa'ry'c przedmiot o zadanej wadze x.

Rozwiązanie


----------------------------------------------------------------------

Zadanie 4

Przypuśćmy, że mamy wage szalkową i odważniki będące potęgami trójki, dla każdej potęgi dokładnie jeden odważnik. Jak rozmie"sci"c odwa'zniki na wadze aby dok'ladnie zwa'ry'c przedmiot o zadanej wadze x.

Rozwiązanie