Zpo-1-wyk-Slajd10

Z Studia Informatyczne
Wersja z dnia 06:24, 21 sie 2006 autorstwa Bwalter (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania

Obiektowość a podejście strukturalne(3)

Obiektowość a podejście strukturalne(3)


Krótko podsumowując, dokonany podział odpowiedzialności pozwolił uprościć algorytmy stosowane przez wszystkie obiekty w systemie, osłabić powiązania i zależności pomiędzy obiektami (Nauczyciel nie musi już znać każdego Ucznia, żeby przekazać mu informację o ocenie) oraz zwiększyć otwartość systemu na zmiany, jakie mogą w nim zajść w przyszłości (np. pojawienie się nowej kategorii oceny, która spowoduje konieczność wykonania określonych kroków przez Ucznia).


<< Poprzedni slajd | Spis treści | Następny slajd >>