PO Kolekcje wstęp - ćwiczenia

Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania

Wykład o kolekcjach

Przedmiot Programowanie obiektowe

Ćwiczenia do drugiego wykładu o kolekcjach

Ogladaj wskazówki i rozwiązania __SHOWALL__
Ukryj wskazówki i rozwiązania __HIDEALL__

Zad 1.

Zaimplementuj własną wersję implementacji interfejsu Map<K,V>. Wykorzystaj w tym celu jedną z kals implementujących interfejs Collection<E>.

Wskazówka 1

{{{3}}}

Wskazówka 2

{{{3}}}

Zad 2.

Zaimplementuj (zgodnie z wykładem) klasę generującą kolejne liczby pierwsze (implementacja może polegać na

Zad 3.

Popraw trzecią wersję iteratora wbudowanego zaproponowaną na wykładzie tak, by pozwalała na jednoczesne przechodzenie kolekcji uporządkowanej na wiele sposobów.

Wskazówka

{{{3}}}