Inżynieria oprogramowania: Różnice pomiędzy wersjami
Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Poprawki edytorskie |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 32: | Linia 32: | ||
* Programowanie Ekstremalne | * Programowanie Ekstremalne | ||
===Moduły=== | |||
# Wprowadzenie do przedmiotu (flash / html / pdf) (Ćwiczenia) | |||
# Zasady skutecznego działania (flash / html / pdf) (Ćwiczenia) | |||
# Specyfikacja wymagań (Ł.Olek) (flash / html / pdf) (Ćwiczenia) | |||
# Przeglądy artefaktów (flash / html / pdf) (Ćwiczenia) | |||
# Język UML, cz. I (flash / html / pdf) (Ćwiczenia) | |||
# Język UML, cz. II (flash / html / pdf) (Ćwiczenia) | |||
# Metody formalne (flash / html / pdf) (Ćwiczenia) | |||
# Wzorce projektowe (flash / html / pdf) (Ćwiczenia) | |||
# Zarządzanie konfiguracją (flash / html / pdf) (Ćwiczenia) | |||
# Wprowadzenie do testowania (flash / html / pdf) (Ćwiczenia) | |||
# Automatyzacja wykonywania testów (flash / html / pdf) (Ćwiczenia) | |||
# Programowanie Ekstremalne (flash / html / pdf) (Ćwiczenia) | |||
# Ewolucja oprogramowania i refaktoryzacja (flash / html / pdf) (Ćwiczenia) | |||
=== Literatura === | === Literatura === |
Wersja z 11:31, 2 sie 2006
Forma zajęć
Wykład (30 godzin) + laboratorium (30 godzin)
Opis
Zasady, metody i narzędzia prowadzenia projektów programistycznych.
Sylabus
Autor
- Jerzy Nawrocki
Wymagania wstępne
- Podstawy programowania
- Funkcje, relacje i zbiory. Elementy logiki matematycznej: rachunek zdań i tautologie. Rekurencja.
- Programowanie obiektowe.
Zawartość
- Zasady skutecznego działania
- Personal Software Process
- Specyfikacja wymagań
- Przeglądy artefaktów
- Język UML
- Metody formalne
- Wzorce projektowe
- Zarządzanie konfiguracą
- Wprowadzenie do testowania
- Automatyzacja wykonywania testów
- Ewolucja oprogramowania i refaktoryzacja
- Programowanie Ekstremalne
Moduły
- Wprowadzenie do przedmiotu (flash / html / pdf) (Ćwiczenia)
- Zasady skutecznego działania (flash / html / pdf) (Ćwiczenia)
- Specyfikacja wymagań (Ł.Olek) (flash / html / pdf) (Ćwiczenia)
- Przeglądy artefaktów (flash / html / pdf) (Ćwiczenia)
- Język UML, cz. I (flash / html / pdf) (Ćwiczenia)
- Język UML, cz. II (flash / html / pdf) (Ćwiczenia)
- Metody formalne (flash / html / pdf) (Ćwiczenia)
- Wzorce projektowe (flash / html / pdf) (Ćwiczenia)
- Zarządzanie konfiguracją (flash / html / pdf) (Ćwiczenia)
- Wprowadzenie do testowania (flash / html / pdf) (Ćwiczenia)
- Automatyzacja wykonywania testów (flash / html / pdf) (Ćwiczenia)
- Programowanie Ekstremalne (flash / html / pdf) (Ćwiczenia)
- Ewolucja oprogramowania i refaktoryzacja (flash / html / pdf) (Ćwiczenia)
Literatura
- M.Fowler, K.Scott. UML w kropelce. LTP, 2002.
- S.Covey. 7 nawyków skutecznego działania. REBIS, 2002.
- W.Humphrey. A Discipline for Software Engineering. Addison-Wesley, 1995.
- K.Beck, A.Cynthia. Wydajne programowanie – Extreme Programming. Mikom, 2005.