Porównania: Różnice pomiędzy wersjami
Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
m Zastępowanie tekstu – „ </math>” na „</math>” |
m Zastępowanie tekstu – „,...,” na „,\ldots,” |
||
Linia 22: | Linia 22: | ||
<math>\phi</math> jest antysymetryczne, | <math>\phi</math> jest antysymetryczne, | ||
<math>\phi (v_1, | <math>\phi (v_1,\ldots,v_k)=0</math> dla dowolnych | ||
Niech <math>a,b</math> będą dowolnymi liczbami rzeczywistymi. | Niech <math>a,b</math> będą dowolnymi liczbami rzeczywistymi. |
Aktualna wersja na dzień 21:57, 15 wrz 2023
Dlaczego X aż tak bardzo różni się od Y wielkością:
w zbiór
Te symbole powinny być identyczne (również co do wielkości). Początkujący student może mieć naprawdę problemy ze stwierdzeniem czy aby o te same pojęcia chodzi:
Silnia liczby (zapisywana jako )
,
, do zbioru nazywamy funkcję
,
jest antysymetryczne, dla dowolnych
Niech będą dowolnymi liczbami rzeczywistymi. Funkcję nazywamy
A teraz najbardziej mylne 'v', które powinno być takie samo:
.
Źle pozycjonowany tekst (czasami sprawiający wrażenie indeksu górnego):
tzn. lub dla pewnych .