PO Kolekcje wstęp - ćwiczenia: Różnice pomiędzy wersjami

Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Janusz (dyskusja | edycje)
Janusz (dyskusja | edycje)
Linia 13: Linia 13:


Zaimplementuj własną wersję implementacji interfejsu ''Map<K,V>''.
Zaimplementuj własną wersję implementacji interfejsu ''Map<K,V>''.
Wykorzystaj w tym celu jedną z kals implementujących interfejs ''Collection<E>''.
Wykorzystaj w tym celu jedną z klas implementujących interfejs ''Collection<E>''.


{{wskazowka|1||<div class="mw-collapsible mw-made=collapsible mw-collapsed"><div class="mw-collapsible-content" style="display:none">
{{wskazowka|1||<div class="mw-collapsible mw-made=collapsible mw-collapsed"><div class="mw-collapsible-content" style="display:none">

Wersja z 00:22, 28 maj 2008

Wykład o kolekcjach

Przedmiot Programowanie obiektowe

Ćwiczenia do drugiego wykładu o kolekcjach

Ogladaj wskazówki i rozwiązania __SHOWALL__
Ukryj wskazówki i rozwiązania __HIDEALL__

Zad 1.

Zaimplementuj własną wersję implementacji interfejsu Map<K,V>. Wykorzystaj w tym celu jedną z klas implementujących interfejs Collection<E>.

Wskazówka 1

{{{3}}}

Wskazówka 2

{{{3}}}

Zad 2.

Zaimplementuj (zgodnie z wykładem) klasę generującą kolejne liczby pierwsze (implementacja może polegać na sprawdzaniu kolejnych kandydatów, przez dzielenie ich przez liczby mnniejsze), tak by można jej było używać jako iteratora.

Zad 3.

Zaimplementuj graf, w którego wierzchołkach przechowywane są napisy. Graf powinien udostępniać operację obchodzenia wszerz i wgłąb (z wypisywaniem kolejnych odwiedzonych wierzchołków). Jakiej kolekcji użyjesz w tym celu?

Wskazówka 1

{{{3}}}