Zio-13-wyk-Slajd23: Różnice pomiędzy wersjami
Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 4: | Linia 4: | ||
Gra delficka ma charakter burzy mózgów. Wymiana informacji między ekspertami stymuluje proces negocjacji i umożliwia spojrzenie na problem z punktu widzenia wielu osób. Analiza raportów zmusza do refleksji nad własną oceną i rodzi potrzebę poszukiwania przyczyn rozbieżności ocen. | Gra delficka ma charakter burzy mózgów. Wymiana informacji między ekspertami stymuluje proces negocjacji i umożliwia spojrzenie na problem z punktu widzenia wielu osób. Analiza raportów zmusza do refleksji nad własną oceną i rodzi potrzebę poszukiwania przyczyn rozbieżności ocen. | ||
[[zio-13-wyk-Slajd22 | << Poprzedni slajd]] | [[zio-13-wyk-toc|Spis treści ]] | [[zio-13-wyk-Slajd24 | Następny slajd >>]] | [[zio-13-wyk-Slajd22 | << Poprzedni slajd]] | [[zio-13-wyk-toc|Spis treści ]] | [[zio-13-wyk-Slajd24 | Następny slajd >>]] |
Aktualna wersja na dzień 13:56, 8 wrz 2006
Metoda delficka - burza mózgów
Gra delficka ma charakter burzy mózgów. Wymiana informacji między ekspertami stymuluje proces negocjacji i umożliwia spojrzenie na problem z punktu widzenia wielu osób. Analiza raportów zmusza do refleksji nad własną oceną i rodzi potrzebę poszukiwania przyczyn rozbieżności ocen.