ZZL Moduł 8: Różnice pomiędzy wersjami
Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 426: | Linia 426: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|width="450px" valign="top"|[[Grafika:ZZL_M8_Slajd25.png]] | |width="450px" valign="top"|[[Grafika:ZZL_M8_Slajd25.png]] | ||
|valign="top"| | |valign="top"|'''Wartościowanie pracy''' wg analityczno-punktowych metod: mierzy się wartość stanowiska dla firmy z punktu widzenia jego znaczenia dla realizacji celów ekonomicznych firmy. Praca na stanowisku o większej wartości dla firmy jest wyżej wynagradzana. | ||
'''Wartościowanie pracy''' wg analityczno-punktowych metod: mierzy się wartość stanowiska dla firmy z punktu widzenia jego znaczenia dla realizacji celów ekonomicznych firmy. Praca na stanowisku o większej wartości dla firmy jest wyżej wynagradzana. | |||
'''Wiedza / umiejętności determinantem płacy:''' pracownicy wynagradzani są za samo posiadanie umiejętności, niezależnie od tego jak je wykorzystują '''lub''' poziom wiedzy niezbędnej na danym stanowisku wpływa na przedział płacowy, ale płaca indywidualnego pracownika w ramach tego przedziału zależy od tego jak wykonuje swoją pracę | '''Wiedza / umiejętności determinantem płacy:''' pracownicy wynagradzani są za samo posiadanie umiejętności, niezależnie od tego jak je wykorzystują '''lub''' poziom wiedzy niezbędnej na danym stanowisku wpływa na przedział płacowy, ale płaca indywidualnego pracownika w ramach tego przedziału zależy od tego jak wykonuje swoją pracę | ||
|} | |} |
Wersja z 06:37, 7 wrz 2006
![]() |
Motywowanie w teorii i praktyce - część 2
opracowanie merytoryczne: Izabela Stawowa |
![]() |
Słowa kluczowe
|