ZZL Moduł 11: Różnice pomiędzy wersjami
Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M11_Slajd1.png]] | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M11_Slajd1.png]] | ||
|valign="top"|'''Wybrane narzędzia rekrutacji''' | |valign="top"|'''Wybrane narzędzia rekrutacji'''<br> | ||
Opracowanie merytoryczne: Izabela Stawowa<br>Opracowanie graficzne: Natalia Biedugnis | |||
Opracowanie merytoryczne: Izabela Stawowa | |||
Opracowanie graficzne: Natalia Biedugnis | |||
|} | |} | ||
Linia 13: | Linia 10: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M11_Slajd2.png]] | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M11_Slajd2.png]] | ||
|valign="top"| | |valign="top"|Warunkiem skutecznej rekrutacji jest pozyskanie na stanowisko kandydata, który w największym stopniu będzie spełniał wymogi stanowiska. Są dwa ważne warunki, aby rekrutacja się udała. Pierwszy to trafne opracowanie opisu stanowiska, czyli wskazanie zadań, kluczowych obowiązków i wymagań w zakresie kompetencji, jakie musi spełniać idealny kandydat. | ||
Warunkiem skutecznej rekrutacji jest pozyskanie na stanowisko kandydata, który w największym stopniu będzie spełniał wymogi stanowiska. Są dwa ważne warunki, aby rekrutacja się udała. Pierwszy to trafne opracowanie opisu stanowiska, czyli wskazanie zadań, kluczowych obowiązków i wymagań w zakresie kompetencji, jakie musi spełniać idealny kandydat. | |||
Drugi to wybór właściwej osoby z licznej na ogół grupy kandydatów aplikujących na stanowisko. Skąd będziemy wiedzieli, że wybraliśmy najodpowiedniejszą osobę? | Drugi to wybór właściwej osoby z licznej na ogół grupy kandydatów aplikujących na stanowisko. Skąd będziemy wiedzieli, że wybraliśmy najodpowiedniejszą osobę? | ||
Linia 804: | Linia 799: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M11_Slajd33.png]] | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M11_Slajd33.png]] | ||
|valign="top"| | |valign="top"|'''Metoda assessment centre przy rekrutacji:''' | ||
'''Metoda assessment centre przy rekrutacji:''' | |||
#pozwala określić przydatność kandydata do danego stanowiska ze 100% pewnością | #pozwala określić przydatność kandydata do danego stanowiska ze 100% pewnością | ||
Linia 819: | Linia 812: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M11_Slajd34.png]] | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M11_Slajd34.png]] | ||
|valign="top"| | |valign="top"|'''Testy osobowości pozwalają:''' | ||
'''Testy osobowości pozwalają:''' | |||
#zidentyfikować wiedzę kandydatów wymaganą na danym stanowisku | #zidentyfikować wiedzę kandydatów wymaganą na danym stanowisku | ||
Linia 834: | Linia 825: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M11_Slajd35.png]] | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M11_Slajd35.png]] | ||
|valign="top"| | |valign="top"|'''Stosując MAPP:''' | ||
'''Stosując MAPP:''' | |||
#sprawdzimy doświadczenia kandydatów w wykonywaniu zadań przypisanych do stanowiska, na które prowadzona jest rekrutacja | #sprawdzimy doświadczenia kandydatów w wykonywaniu zadań przypisanych do stanowiska, na które prowadzona jest rekrutacja | ||
Linia 849: | Linia 838: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M11_Slajd36.png]] | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M11_Slajd36.png]] | ||
|valign="top"| | |valign="top"|'''Metoda biograficzna zakłada że:''' | ||
'''Metoda biograficzna zakłada że:''' | |||
#przebieg życia i kariera zawodowa kandydata pozwala z dużym prawdopodobieństwem przewidzieć, jak będzie on funkcjonować w przyszłości | #przebieg życia i kariera zawodowa kandydata pozwala z dużym prawdopodobieństwem przewidzieć, jak będzie on funkcjonować w przyszłości | ||
Linia 864: | Linia 851: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M11_Slajd37.png]] | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M11_Slajd37.png]] | ||
|valign="top"| | |valign="top"|'''MBTI to narzędzie służące przede wszystkim do:''' | ||
'''MBTI to narzędzie służące przede wszystkim do:''' | |||
#odróżnienia ekstrawertyków od introwertyków | #odróżnienia ekstrawertyków od introwertyków |
Wersja z 15:24, 1 wrz 2006
![]() |
Wybrane narzędzia rekrutacji Opracowanie merytoryczne: Izabela Stawowa |
![]() |
Słowa kluczowe
|