PO Kolekcje wstęp - ćwiczenia: Różnice pomiędzy wersjami

Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Janusz (dyskusja | edycje)
Janusz (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
Linia 3: Linia 3:
[[Programowanie obiektowe|Przedmiot Programowanie obiektowe]]
[[Programowanie obiektowe|Przedmiot Programowanie obiektowe]]


Ćwiczenia do drugiego wykładu o kolekcjach
Ćwiczenia do wykładu o kolekcjach.


<div class="mw-collapsible mw-made=collapsible mw-collapsed">
<div class="mw-collapsible mw-made=collapsible mw-collapsed">

Wersja z 21:48, 28 maj 2008

Wykład o kolekcjach

Przedmiot Programowanie obiektowe

Ćwiczenia do wykładu o kolekcjach.

Ogladaj wskazówki i rozwiązania __SHOWALL__
Ukryj wskazówki i rozwiązania __HIDEALL__

Zad 1.

Zaimplementuj własną wersję implementacji interfejsu Map<K,V>. Wykorzystaj w tym celu jedną z klas implementujących interfejs Collection<E>.

Wskazówka 1

{{{3}}}

Wskazówka 2

{{{3}}}

Zad 2.

Zaimplementuj (zgodnie z wykładem) klasę generującą kolejne liczby pierwsze (implementacja może polegać na sprawdzaniu kolejnych kandydatów przez dzielenie ich przez liczby mniejsze), tak by można jej było używać jako iteratora.

Zad 3.

Zaimplementuj graf, w którego wierzchołkach przechowywane są napisy. Graf powinien udostępniać operację obchodzenia wszerz i w głąb (z wypisywaniem kolejnych odwiedzonych wierzchołków). Jakiej kolekcji użyjesz w tym celu?

Wskazówka 1

{{{3}}}