Lesson 3 - Vocabulary - DIFFICULTIES: Różnice pomiędzy wersjami

Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Bartek mi (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
Bartek mi (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
Linia 5: Linia 5:
*Ćwiczenie 2 [[Media:M4_u7_l3_2.zip|aqm]]
*Ćwiczenie 2 [[Media:M4_u7_l3_2.zip|aqm]]
*Ćwiczenie 3 [[Media:M4_u7_l3_3.zip|aqm]]
*Ćwiczenie 3 [[Media:M4_u7_l3_3.zip|aqm]]
*Ćwiczenie 4
*Ćwiczenie 4 [[Media:M4_u7_l3_4.zip|aqm]]
*Ćwiczenie 5 [[Media:M4_u7_l3_5.zip|aqm]]
*Ćwiczenie 5 [[Media:M4_u7_l3_5.zip|aqm]]
*Ćwiczenie 6 [[Media:M4_u7_l3_6.zip|aqm]]
*Ćwiczenie 6 [[Media:M4_u7_l3_6.zip|aqm]]

Wersja z 15:48, 15 mar 2007

=Vocabulary connected with problems, difficulties and issues, expressions connected with succeeding, failing, having difficulties;similes.=

  • Ćwiczenie 1 aqm
  • Ćwiczenie 2 aqm
  • Ćwiczenie 3 aqm
  • Ćwiczenie 4 aqm
  • Ćwiczenie 5 aqm
  • Ćwiczenie 6 aqm
  • Ćwiczenie 7
  • Ćwiczenie 8

Difficulties while learning via computer. Read the following statements and answer the questions below:
a) I’ve bookmarked the CNN home page, as I use it regularly to get the latest news.
b) She must have changed her e-mail address – the e-mail I sent her bounced. (came back to me)
c) If you subscribe to newsgroups, you often get a lot of messages. (become a member)
d) The file you sent me yesterday as an attachment was unreadable. The text was completely garbled. (just a series of meaningless letters and numbers)


  • Ćwiczenie 9 aqm

SIMILES

  • Ćwiczenie 10 aqm
  • Ćwiczenie 11
  • Ćwiczenie 12 aqm