ZZL Moduł 6: Różnice pomiędzy wersjami
Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 437: | Linia 437: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|width="450px" valign="top"|[[Grafika:ZZL_M6_Slajd22.png]] | |width="450px" valign="top"|[[Grafika:ZZL_M6_Slajd22.png]] | ||
|valign="top"| | |valign="top"|W tej fazie, by dokonać właściwego wyboru materiałów, które składają się na wystąpienie, należy szczegółowo odpowiedzieć na następujące pytania: | ||
*'''Co jest celem wystąpienia?''' | |||
*Co jest celem wystąpienia? | |||
Czy ma ono charakter nakłaniający, wyjaśniający, instruktażowy czy sprawozdawczy? | Czy ma ono charakter nakłaniający, wyjaśniający, instruktażowy czy sprawozdawczy? | ||
Czy chcesz zainteresować audytorium? | Czy chcesz zainteresować audytorium? | ||
Linia 448: | Linia 446: | ||
Poinformować audytorium? | Poinformować audytorium? | ||
Rozwiązać problem? | Rozwiązać problem? | ||
*Co powinno znaleźć się w wystąpieniu, a z czego należy zrezygnować? | *'''Co powinno znaleźć się w wystąpieniu, a z czego należy zrezygnować?''' | ||
*Jaki stopień szczegółowości jest niezbędny? | *'''Jaki stopień szczegółowości jest niezbędny?''' | ||
Lepiej jest pozostawić sobie możliwość podania szczegółów na życzenie publiczności (należy być na to przygotowanym), niż zarzucić i zanudzić słuchaczy drobiazgowymi informacjami. | Lepiej jest pozostawić sobie możliwość podania szczegółów na życzenie publiczności (należy być na to przygotowanym), niż zarzucić i zanudzić słuchaczy drobiazgowymi informacjami. | ||
*Co musi być zakomunikowane, aby cele wystąpienia zostały zrealizowane? | *'''Co musi być zakomunikowane, aby cele wystąpienia zostały zrealizowane?''' | ||
Odpowiedź na to pytanie zależy od tego, jakie tezy wybrałeś jako kluczowe do prezentacji (jakie materiały mają je wspomagać). | Odpowiedź na to pytanie zależy od tego, jakie tezy wybrałeś jako kluczowe do prezentacji (jakie materiały mają je wspomagać). | ||
*Jaki jest najlepszy sposób poinformowania o tym? | |||
|} | |||
---- | |||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | |||
|width="450px" valign="top"|[[Grafika:ZZL_M6_Slajd22_1.png]] | |||
|valign="top"| | |||
*'''Jaki jest najlepszy sposób poinformowania o tym?''' | |||
Rozważyć należy, do jakiego audytorium kierujesz prezentację, jaki jest jej temat i jaka metoda przedstawienia (przykłady, anegdoty, dane statystyczne, porównania) | Rozważyć należy, do jakiego audytorium kierujesz prezentację, jaki jest jej temat i jaka metoda przedstawienia (przykłady, anegdoty, dane statystyczne, porównania) | ||
*Jaka reakcja ze strony audytorium jest oczekiwana, by zrealizowane zostały cele wystąpienia? | *'''Jaka reakcja ze strony audytorium jest oczekiwana, by zrealizowane zostały cele wystąpienia?''' | ||
Czy potrzebna jest akceptacja planu, zgoda na dodatkowe fundusze, aprobata dla rekomendowanych przez ciebie działań? | Czy potrzebna jest akceptacja planu, zgoda na dodatkowe fundusze, aprobata dla rekomendowanych przez ciebie działań? | ||
*Jaki materiał powinien być w rezerwie, przygotowany z myślą o ewentualnym wykorzystaniu w trakcie pytań słuchaczy? | *'''Jaki materiał powinien być w rezerwie, przygotowany z myślą o ewentualnym wykorzystaniu w trakcie pytań słuchaczy?''' | ||
Czy są takie sprawy, które niekoniecznie powinny znaleźć się w prezentacji, lecz mogą budzić zainteresowanie audytorium? | Czy są takie sprawy, które niekoniecznie powinny znaleźć się w prezentacji, lecz mogą budzić zainteresowanie audytorium? | ||
Wersja z 19:09, 31 sie 2006
![]() |
Komunikacja w organizacji
Opracowanie merytoryczne: Katarzyna Górniak Opracowanie graficzne: Natalia Biedugnis |
|}
![]() |
ta sieć należy do najbardziej zdecentralizowanych; każdy z członków może swobodnie i bez ograniczeń kontaktować się z innymi osobami. |
![]() |
Zagadnienia do analizy
|
![]() |
Polityka otwartych drzwi sprzyja:
|