Architektura Komputerów/Wykład 3: Synteza modelu programowego: Różnice pomiędzy wersjami
Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|valign="top" width="500px"|[[Grafika:ASK_M3_S02.png]] | |valign="top" width="500px"|[[Grafika:ASK_M3_S02.png]] | ||
|valign="top"| | |valign="top"| | ||
Na wstępie zidentyfikujemy wymagania, jakie stawia język wysokiego poziomu przez modelem logicznym procesora i komputera. | |||
Pokazane zostanie odwzorowanie obiektów występujących w programie w obiekty obecne w pamięci podczas wykonania programu. | |||
Następnie zbudujemy model programowy prostego procesora, nadający się do implementacji podstawowych mechanizmów języka wysokiego poziomu. | |||
Na końcu zostanie pokazane przejście od modelu przykładowego procesora do rzeczywistego modelu programowego procesorów rodziny x86. | |||
|} | |} | ||
<hr width="100%"> | <hr width="100%"> |
Wersja z 12:26, 28 sie 2006
![]() |
Aqq... |
![]() |
Aqq... |
![]() |
Aqq... |
![]() |
Aqq... |
![]() |
Aqq... |
![]() |
Aqq... |
![]() |
Aqq... |