Porównania: Różnice pomiędzy wersjami
Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 4: | Linia 4: | ||
<u>Te symbole powinny być identyczne (również co do wielkości). Początkujący student może mieć naprawdę problemy ze stwierdzeniem czy aby o te same pojęcia chodzi:</u> | <u>Te symbole powinny być identyczne (również co do wielkości). Początkujący student może mieć naprawdę problemy ze stwierdzeniem czy aby o te same pojęcia chodzi:</u> | ||
'''Silnia''' liczby <math>n</math> (zapisywana jako <math>n!</math>) | |||
<math>\emptyset</math> | <math>\emptyset</math> |
Wersja z 09:11, 20 sie 2006
Dlaczego X aż tak bardzo różni się od Y wielkością:
w zbiór
Te symbole powinny być identyczne (również co do wielkości). Początkujący student może mieć naprawdę problemy ze stwierdzeniem czy aby o te same pojęcia chodzi:
Silnia liczby (zapisywana jako )
,
, do zbioru nazywamy funkcję
,
jest antysymetryczne, dla dowolnych
Niech będą dowolnymi liczbami rzeczywistymi. Funkcję nazywamy
A teraz najbardziej mylne 'v', które powinno być takie samo:
Źle pozycjonowany tekst (czasami sprawiający wrażenie indeksu górnego):
tzn. lub dla pewnych .