Io-2-wyk-Slajd1: Różnice pomiędzy wersjami

Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Enawrocka (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
 
MOchodek (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
 
Linia 6: Linia 6:
Szanowni Państwo!
Szanowni Państwo!


Inżynieria oprogramowania zwraca informatykom uwagę na istotne problemy związane z realizacją przedsięwzięć programistycznych i proponuje metody ich skutecznej realizacji. Dobrze jest na początku spojrzeć trochę szerzej i zastanowić się nad ogólnymi zasadami skutecznego działania, bowiem odnoszą się one również do przedsięwzięć programistycznych. Mając to na uwadze proponuję Państwu – w ramach inżynierii oprogramowania - wykład poświęcony zasadom skutecznego działania.  
Inżynieria oprogramowania zwraca informatykom uwagę na istotne problemy związane z realizacją przedsięwzięć programistycznych i proponuje metody ich skutecznej realizacji. Dobrze jest na początku spojrzeć trochę szerzej i zastanowić się nad ogólnymi zasadami skutecznego działania, odnoszą się one bowiem również do przedsięwzięć programistycznych. Mając to na uwadze proponuję Państwu – w ramach inżynierii oprogramowania - wykład poświęcony zasadom skutecznego działania.  




<< Poprzedni slajd | [[io-2-wyk-toc|Spis treści ]] | [[io-2-wyk-Slajd2 | Następny slajd >>]]
<< Poprzedni slajd | [[io-2-wyk-toc|Spis treści ]] | [[io-2-wyk-Slajd2 | Następny slajd >>]]

Aktualna wersja na dzień 09:50, 7 wrz 2006

Zasady skutecznego działania

Zasady skutecznego działania


Szanowni Państwo!

Inżynieria oprogramowania zwraca informatykom uwagę na istotne problemy związane z realizacją przedsięwzięć programistycznych i proponuje metody ich skutecznej realizacji. Dobrze jest na początku spojrzeć trochę szerzej i zastanowić się nad ogólnymi zasadami skutecznego działania, odnoszą się one bowiem również do przedsięwzięć programistycznych. Mając to na uwadze proponuję Państwu – w ramach inżynierii oprogramowania - wykład poświęcony zasadom skutecznego działania.


<< Poprzedni slajd | Spis treści | Następny slajd >>