ZZL Moduł 10: Różnice pomiędzy wersjami
Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 195: | Linia 195: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd12.png]][[Grafika:ZZL_M10_Slajd13.png]] | ||
|valign="top"|'''Czym się zajmują działy HR – wyniki badań''' | |valign="top"|'''Czym się zajmują działy HR – wyniki badań''' | ||
Linia 207: | Linia 207: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd14.png]] | ||
|valign="top"|'''Cele działów HR w świetle badań''' | |valign="top"|'''Cele działów HR w świetle badań''' | ||
Linia 219: | Linia 219: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd15.png]] | ||
|valign="top"|'''Teoria staje się praktyką''' | |valign="top"|'''Teoria staje się praktyką''' | ||
Linia 229: | Linia 229: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd16.png]] | ||
|valign="top"|'''Wybór modelu polityki personalnej''' | |valign="top"|'''Wybór modelu polityki personalnej''' | ||
Linia 244: | Linia 244: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd17.png]] | ||
|valign="top"|'''Modele polityki personalnej – model sita''' | |valign="top"|'''Modele polityki personalnej – model sita''' | ||
Linia 258: | Linia 258: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd18.png]] | ||
|valign="top"|'''Modele polityki personalnej – model sita''' | |valign="top"|'''Modele polityki personalnej – model sita''' | ||
Linia 271: | Linia 271: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd19.png]] | ||
|valign="top"|'''Modele polityki personalnej – model kapitału ludzkiego''' | |valign="top"|'''Modele polityki personalnej – model kapitału ludzkiego''' | ||
Linia 282: | Linia 282: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd20.png]] | ||
|valign="top"|'''Modele polityki personalnej – model kapitału ludzkiego''' | |valign="top"|'''Modele polityki personalnej – model kapitału ludzkiego''' | ||
Linia 299: | Linia 299: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd21.png]] | ||
|valign="top"|'''Który model wybrać? Model kapitału ludzkiego''' | |valign="top"|'''Który model wybrać? Model kapitału ludzkiego''' | ||
Linia 309: | Linia 309: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd22.png]] | ||
|valign="top"|'''Który model wybrać? Model sita''' | |valign="top"|'''Który model wybrać? Model sita''' | ||
Linia 321: | Linia 321: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd23.png]] | ||
|valign="top"|'''Rekrutacja''' | |valign="top"|'''Rekrutacja''' | ||
Linia 338: | Linia 338: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd24.png]] | ||
|valign="top"|'''Celem rekrutacji jest''' | |valign="top"|'''Celem rekrutacji jest''' | ||
Linia 357: | Linia 357: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd25.png]] | ||
|valign="top"|'''Rekrutacja – punkt wyjścia''' | |valign="top"|'''Rekrutacja – punkt wyjścia''' | ||
Linia 379: | Linia 379: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd26.png]] | ||
|valign="top"|'''Rekrutacja wewnętrzna – zalety''' | |valign="top"|'''Rekrutacja wewnętrzna – zalety''' | ||
Linia 395: | Linia 395: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd27.png]] | ||
|valign="top"|'''Rekrutacja wewnętrzna – wady''' | |valign="top"|'''Rekrutacja wewnętrzna – wady''' | ||
Linia 412: | Linia 412: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd28.png]] | ||
|valign="top"|'''Rekrutacja zewnętrzna – zalety''' | |valign="top"|'''Rekrutacja zewnętrzna – zalety''' | ||
Linia 424: | Linia 424: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd29.png]] | ||
|valign="top"|'''Rekrutacja zewnętrzna – wady''' | |valign="top"|'''Rekrutacja zewnętrzna – wady''' | ||
Linia 449: | Linia 449: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd30.png]] | ||
|valign="top"|'''Podsumowanie''' | |valign="top"|'''Podsumowanie''' | ||
Linia 465: | Linia 465: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd31.png]] | ||
|valign="top"|'''Zagadnienia do analizy''' | |valign="top"|'''Zagadnienia do analizy''' | ||
Linia 479: | Linia 479: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd32.png]] | ||
|valign="top"|'''Pytania testowe –1 właściwa odpowiedź''' | |valign="top"|'''Pytania testowe –1 właściwa odpowiedź''' | ||
Linia 494: | Linia 494: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd33.png]] | ||
|valign="top"|'''Pytania testowe –1 właściwa odpowiedź''' | |valign="top"|'''Pytania testowe –1 właściwa odpowiedź''' | ||
Linia 509: | Linia 509: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd34.png]] | ||
|valign="top"|'''Pytania testowe –1 właściwa odpowiedź''' | |valign="top"|'''Pytania testowe –1 właściwa odpowiedź''' | ||
Linia 524: | Linia 524: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd35.png]] | ||
|valign="top"|'''Pytania testowe –1 właściwa odpowiedź''' | |valign="top"|'''Pytania testowe –1 właściwa odpowiedź''' | ||
Linia 538: | Linia 538: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|valign="top" width=" | |valign="top" width="450px"|[[Grafika:ZZL_M10_Slajd36.png]] | ||
|valign="top"|'''Pytania testowe –1 właściwa odpowiedź''' | |valign="top"|'''Pytania testowe –1 właściwa odpowiedź''' | ||
Wersja z 17:42, 11 sie 2006
![]() |
Wykład 10. Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji
Opracowanie merytoryczne: Izabela Stawowa Opracowanie graficzne: Natalia Biedugnis |