ZZL Moduł 3: Różnice pomiędzy wersjami
Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 144: | Linia 144: | ||
Pierwszy element dotyczy klimatu i atmosfery, w jakiej pracuje się w zespole i wpływa na motywację oraz zaangażowanie członków zespołu, a w ten sposób na jakość pracy członków zespołu. Drugi element związany jest bezpośrednio ze zdolnościami, zachowaniami członków zespołu prowadzącymi do realizacji jego celów. | Pierwszy element dotyczy klimatu i atmosfery, w jakiej pracuje się w zespole i wpływa na motywację oraz zaangażowanie członków zespołu, a w ten sposób na jakość pracy członków zespołu. Drugi element związany jest bezpośrednio ze zdolnościami, zachowaniami członków zespołu prowadzącymi do realizacji jego celów. | ||
Efektywność zespołowa, jak pokazują analizy, uzależniona jest od przejawiania przez członków zespołu określonych zachowań wspomagających pracę zespołową. Wyróżnia się dwie kategorie takich konstruktywnych zachowań, odpowiadające wskazanym wyżej elementom rozwoju zespołu: | Efektywność zespołowa, jak pokazują analizy, uzależniona jest od przejawiania przez członków zespołu określonych zachowań wspomagających pracę zespołową. Wyróżnia się dwie kategorie takich konstruktywnych zachowań, odpowiadające wskazanym wyżej elementom rozwoju zespołu: | ||
Linia 162: | Linia 154: | ||
---- | ---- | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|width="450px"|[[Grafika: | |width="450px"|[[Grafika:ZZL_M3_Slajd10.png]] | ||
|valign="top"|'''Pozytywne zachowania zadaniowe uczestnik pracy zespołowej przejawia przez''': | |valign="top"|'''Pozytywne zachowania zadaniowe uczestnik pracy zespołowej przejawia przez''': | ||
Linia 178: | Linia 171: | ||
---- | ---- | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|width="450px"|[[Grafika: | |width="450px"|[[Grafika:ZZL_M3_Slajd11.png]] | ||
|valign="top"|'''Pozytywne zachowania związane z utrzymaniem grupy uczestnik pracy zespołowej przejawia przez:''' | |valign="top"|'''Pozytywne zachowania związane z utrzymaniem grupy uczestnik pracy zespołowej przejawia przez:''' | ||
Linia 198: | Linia 191: | ||
---- | ---- | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|width="450px"|[[Grafika: | |width="450px"|[[Grafika:ZZL_M3_Slajd12.png]] | ||
|valign="top"|'''Destrukcyjne i nieproduktywne zachowania uczestnik pracy zespołowej przejawia przez:''' | |valign="top"|'''Destrukcyjne i nieproduktywne zachowania uczestnik pracy zespołowej przejawia przez:''' | ||
Linia 216: | Linia 209: | ||
---- | ---- | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|width="450px"|[[Grafika: | |width="450px"|[[Grafika:ZZL_M3_Slajd13.png]] | ||
|valign="top"| | |valign="top"| | ||
Linia 223: | Linia 216: | ||
---- | ---- | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|width="450px"|[[Grafika: | |width="450px"|[[Grafika:ZZL_M3_Slajd14.png]] | ||
|valign="top"| | |valign="top"| | ||
Linia 230: | Linia 223: | ||
---- | ---- | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|width="450px"|[[Grafika: | |width="450px"|[[Grafika:ZZL_M3_Slajd15.png]] | ||
|valign="top"| | |valign="top"| | ||
Linia 237: | Linia 230: | ||
---- | ---- | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|width="450px"|[[Grafika: | |width="450px"|[[Grafika:ZZL_M3_Slajd16.png]] | ||
|valign="top"| | |valign="top"| | ||
Wersja z 09:01, 11 sie 2006
![]() |
Wykład 3. Zachowania organizacyjne
Opracowanie merytoryczne: Katarzyna Górniak Opracowanie graficzne: Natalia Biedugnis
|
![]() |
Słowa kluczowe: struktura grupy i role grupowe, konstruktywne i niekonstruktywne zachowania członków zespołu, metody i techniki pracy grupowej, grupowe podejmowanie decyzji, organizowanie zebrań |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Plik:ZZL M3 Slajd28.png |