Zio-13-wyk-Slajd23: Różnice pomiędzy wersjami

Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Enawrocka (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
 
MOchodek (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
 
Linia 4: Linia 4:




Gra delficka ma charakter burzy mózgów. Wymiana informacji między ekspertami stymuluje proces negocjacji i umożliwia spojrzenie na problem z punktu widzenia wielu osób. Analiza raportów zmusza do refleksji nad własną oceną i rodzi potrzebę poszukiwania przyczyn rozbieżności ocen.  
Gra delficka ma charakter burzy mózgów. Wymiana informacji między ekspertami stymuluje proces negocjacji i umożliwia spojrzenie na problem z punktu widzenia wielu osób. Analiza raportów zmusza do refleksji nad własną oceną i rodzi potrzebę poszukiwania przyczyn rozbieżności ocen.




[[zio-13-wyk-Slajd22 | << Poprzedni slajd]] | [[zio-13-wyk-toc|Spis treści ]] | [[zio-13-wyk-Slajd24 | Następny slajd >>]]
[[zio-13-wyk-Slajd22 | << Poprzedni slajd]] | [[zio-13-wyk-toc|Spis treści ]] | [[zio-13-wyk-Slajd24 | Następny slajd >>]]

Aktualna wersja na dzień 13:56, 8 wrz 2006

Metoda delficka - burza mózgów

Metoda delficka - burza mózgów


Gra delficka ma charakter burzy mózgów. Wymiana informacji między ekspertami stymuluje proces negocjacji i umożliwia spojrzenie na problem z punktu widzenia wielu osób. Analiza raportów zmusza do refleksji nad własną oceną i rodzi potrzebę poszukiwania przyczyn rozbieżności ocen.


<< Poprzedni slajd | Spis treści | Następny slajd >>