Pr-1st-1.1-m01-Slajd26: Różnice pomiędzy wersjami

Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Szopen (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
 
Szopen (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
==GRID – cechy==
==GRID cechy==


[[Image:pr-1st-1.1-m01-Slajd26.png|GRID – cechy]]
[[Image:pr-1st-1.1-m01-Slajd26.png|GRID cechy]]
*usługa wiarygodna
*usługa wiarygodna
:użytkownicy żądają pewności, że otrzymają przewidywalny, nieprzerwany poziom wydajności dzięki różnym elementom tworzącym GRID.
:użytkownicy żądają pewności, że otrzymają przewidywalny, nieprzerwany poziom wydajności dzięki różnym elementom tworzącym GRID.


*usługa powszechnie dostępna (wszechobecna)
*usługa powszechnie dostępna (wszechobecna)
:usługa zawsze powinna być dostępna, niezależnie od tego gdzie znajduje się użytkownik tej usługi.
:usługa zawsze powinna być dostępna, niezależnie od tego gdzie znajduje się użytkownik tej usługi.


*usługa spójna
*usługa spójna
:potrzebny jest standardowy serwis, dostępny poprzez standardowe interfejsy, pracujący ze standardowymi parametrami.
:potrzebny jest standardowy serwis, dostępny poprzez standardowe interfejsy, pracujący ze standardowymi parametrami.


*usługa relatywnie tania (opłacalna)
*usługa relatywnie tania (opłacalna)
:dostęp do usługi powinien być relatywnie tani, tak by korzystanie z takiej usługi było atrakcyjne także z ekonomicznego punktu widzenia.
:dostęp do usługi powinien być relatywnie tani, tak by korzystanie z takiej usługi było atrakcyjne także z ekonomicznego punktu widzenia.


[[pr-1st-1.1-m01-Slajd25 | << Poprzedni slajd]] | [[pr-1st-1.1-m01-toc|Spis treści ]] | [[pr-1st-1.1-m01-Slajd27 | Następny slajd >>]]
[[pr-1st-1.1-m01-Slajd25 | << Poprzedni slajd]] | [[pr-1st-1.1-m01-toc|Spis treści ]] | [[pr-1st-1.1-m01-Slajd27 | Następny slajd >>]]

Wersja z 11:23, 8 sie 2006

GRID – cechy

GRID – cechy

  • usługa wiarygodna
użytkownicy żądają pewności, że otrzymają przewidywalny, nieprzerwany poziom wydajności dzięki różnym elementom tworzącym GRID.
  • usługa powszechnie dostępna (wszechobecna)
usługa zawsze powinna być dostępna, niezależnie od tego gdzie znajduje się użytkownik tej usługi.
  • usługa spójna
potrzebny jest standardowy serwis, dostępny poprzez standardowe interfejsy, pracujący ze standardowymi parametrami.
  • usługa relatywnie tania (opłacalna)
dostęp do usługi powinien być relatywnie tani, tak by korzystanie z takiej usługi było atrakcyjne także z ekonomicznego punktu widzenia.

<< Poprzedni slajd | Spis treści | Następny slajd >>