Test GR4: Różnice pomiędzy wersjami

Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Rogoda (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
Rogoda (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
 
(Nie pokazano 42 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
<quiz>
5555555555555555555555555555555555555555 Logika
<wrongoption>Z poniższej listy procesów wybierz te, które mają charakter losowy.
Ruch ziemi dookoła słońca. </wrongoption>
<rightoption>Zmiany cen akcji na giełdzie w Nowym Jorku. </rightoption>
<wrongoption>Data Świąt Wielkanocnych. </wrongoption>
<rightoption>Ewolucja ceny benzyny w Polsce. </rightoption>
</quiz>




<quiz>
Które z poniższych cech można traktować jako cechy w skali nominalnej?
<rightoption>Numery stuleci, w których rodzili się kolejni prezydenci Polski. </rightoption>
<wrongoption>Wzrost studentów informatyki na Uniwersytecie Jagiellońskim. </wrongoption>
<wrongoption>Imiona dzieci urodzonych w roku 2005. </wrongoption>
<rightoption>Liczba "prawowitych" dzieci poszczególnych królów Polski. </rightoption>
</quiz>




<quiz>
10101010101010101010101010101010101010101010101010 Logika
Które z poniższych cech można traktować jako cechy w skali porządkowej?
<rightoption>Numery stuleci, w których rodzili się kolejni prezydenci Polski. </rightoption>
<wrongoption>Marki samochodów zarejestrowanych w Polsce w roku 1991. </wrongoption>
<rightoption>Iloraz inteligencji posłów na sejm obecnej kadencji. </rightoption>
<rightoption>Liczba dzieci poszczególnych pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego. </rightoption>
</quiz>
 
 
<quiz>
Spośród poniższych ciągów wybierz te, które odpowiadają częstościom cechy dla następujących danych surowych:
<math>\displaystyle 2,6,4,6,2.</math>
<wrongoption><math>\displaystyle \di \frac{1}{6},\frac{1}{3},\frac{2}{7}</math>. </wrongoption>
<wrongoption><math>\displaystyle 0.2,0.2,0.6</math>. </wrongoption>
<rightoption><math>\displaystyle \di \frac{2}{5},\frac{1}{5},\frac{2}{5}</math>. </rightoption>
<rightoption><math>\displaystyle 0.4,0.2,0.4</math>. </rightoption>
</quiz>
 
 
<quiz>
Używając polecenia programu Maple:
<tt>> transform[tallyinto]([x], [-4..-2, -2..0, 0..2, 2..4]);</tt>
otrzymano następujący rezultat:
[-4 .. -2, -2 .. 0, Weight(0 .. 2, 3), Weight(2 .. 4, 2)].
Które z poniższych ciągów mogły być wartościami zmiennej <tt>x</tt>?
<wrongoption><math>\displaystyle -0.5, 1, 4.5, 0, 3</math>. </wrongoption>
<rightoption><math>\displaystyle 1, -3, 3, 2, -2, 1, 1</math>. </rightoption>
<wrongoption><math>\displaystyle 3.5, 1, -3, -2.1, 1.1, 1, 2</math>. </wrongoption>
<wrongoption><math>\displaystyle 3, 2, 1, -2, 1, 1, 4</math>. </wrongoption>
</quiz>
 
 
<quiz>
Jaka skala wartości została zastosowana w przypadku poniższego histogramu?
<wrongoption>Liczności klas <math>\displaystyle \di n_i</math>. </wrongoption>
<rightoption>Częstości <math>\displaystyle \di f_i</math>. </rightoption>
<rightoption><math>\displaystyle \di \frac{f_i}{h}</math>, gdzie <math>\displaystyle h</math> jest długością klasy. </rightoption>
<wrongoption>Żadne z powyższych. </wrongoption>
</quiz>

Aktualna wersja na dzień 20:09, 29 wrz 2006

5555555555555555555555555555555555555555 Logika



10101010101010101010101010101010101010101010101010 Logika