Zpo-8-wyk-Slajd18: Różnice pomiędzy wersjami

Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Bwalter (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
 
Bwalter (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
 
Linia 1: Linia 1:
==Przykład(2)==
==Plan wykładu==


[[Image:zpo-8-wyk-Slajd18.PNG|Przykład(2)]]
[[Image:zpo-8-wyk-Slajd18.PNG|Plan wykładu]]




Teraz można utworzyć w klasie źródłowej KartaCzytelnicza pole typu TypKarty. Będzie ono decydowało o stanie obiektu. Wszystkie metody, które dotychczas posługiwały się starym polem stanu, są modyfikowane, tak aby korzystały z nowego pola stanu. Ilustruje to metoda ''kodTypuKarty'' ''(),'' która nie zwraca kodu typu karty bezpośrednio, ale jako wynik delegacji przez pole ''typKarty'' .
W tej części wykładu zajmiemy się kwestią poprawności przekształceń refaktoryzacyjnych, która – jak już wspomnieliśmy – jest jej najważniejszą, ale i najtrudniejszą do zapewnienia właściwością.




[[zpo-8-wyk-Slajd17 | << Poprzedni slajd]] | [[zpo-8-wyk-toc|Spis treści ]] | [[zpo-8-wyk-Slajd19 | Następny slajd >>]]
[[zpo-8-wyk-Slajd17 | << Poprzedni slajd]] | [[zpo-8-wyk-toc|Spis treści ]] | [[zpo-8-wyk-Slajd19 | Następny slajd >>]]

Aktualna wersja na dzień 18:13, 4 lis 2006

Plan wykładu

Plan wykładu


W tej części wykładu zajmiemy się kwestią poprawności przekształceń refaktoryzacyjnych, która – jak już wspomnieliśmy – jest jej najważniejszą, ale i najtrudniejszą do zapewnienia właściwością.


<< Poprzedni slajd | Spis treści | Następny slajd >>