GKIW Moduł 10 - Dążenie do realizmu: Różnice pomiędzy wersjami
Z Studia Informatyczne
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 205: | Linia 205: | ||
{| border="0" cellpadding="4" width="100%" | {| border="0" cellpadding="4" width="100%" | ||
|width="500px" valign="top"|[[Grafika:GKIW_M10v4_plus_18.png|thumb|500px]] | |width="500px" valign="top"|[[Grafika:GKIW_M10v4_plus_18.png|thumb|500px]] | ||
|valign="top"| | |valign="top"|W modelowaniu postaci wykorzystuje się modele mieszane. Sztywny szkielet jako typowy model obiektu sztywnego przegubowego. Szkielet jest otoczony warstwą deformowalną. Deformacja powierzchni tej warstwy zależy zarówno od struktury szkieletu i jego odkształcenia jak i bieżącego stanu warstwy deformowalnej. Kinematyka odwrotna jest stosowana do opisu ruchu kończyn. | ||
Zestaw składowych jednej postaci jest zazwyczaj modelowany w postaci hierarchicznej. | |||
Animacja twarzy jest traktowana jako odrębne zagadnienie ze względu na złożoność problemu oraz ze względu na fakt, że człowiek szybciej identyfikuje twarz na obrazie | |||
|} | |} | ||
---- | ---- |
Wersja z 14:52, 29 paź 2007
Wykład
![]() |
![]() |
Literatura
![]() |
![]() |
Literatura
![]() |