ZSBD-2st-1.2-lab6.tresc-1.3-Slajd25
Z Studia Informatyczne
Wersja z dnia 09:37, 10 sie 2006 autorstwa PKrzyzagorski (dyskusja | edycje)
Rozwiązanie (4)
Slajd pokazuje rozwiązanie zadania (4), którego treść przytoczono poniżej.
(!) ten fragment kodu powinien się znaleźć we wszystkich programach rozwiązujących kolejne podpunkty zadania.
- (A) Wczytaj rysunek „Yet Another Simple Picture” do pamięci. Zmodyfikuj obiekt reprezentujący zielony trójkąt. Spróbuj zapisać zmiany poprzez wywołanie metody set na obiekcie klasy Picture bez uprzedniego ustawiania głębokości aktualizacji.
- (B) Sprawdź czy zmiany zostały zapisane.
- (C) Zrób to samo co w punkcie A, ale ustaw głębokość aktualizacji na 20.
- (D) Sprawdź jeszcze raz, czy tym razem zmiany zostały zapisane.