Podstawowe pojęcia i definicje

Z Studia Informatyczne
Wersja z dnia 11:59, 29 sie 2006 autorstwa Msobczak (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania

Spis treści

  1. Podstawowe pojecia i definicje
  2. System mobilny
  3. Cechy charakterystyczne systemu mobilnego
  4. Polaczenia w systemach mobilnych
  5. Uzytkownik mobilny
  6. Bezprzewodowy czy mobilny
  7. Cienki klient
  8. Gruby klient
  9. ANSWER PRESENTATION
  10. Urzadzenia przenosne
  11. Urzadzenia przenosne
  12. Komunikacja bezprzewodowa
  13. Pozycjonowanie uzytkowników
  14. Architektury systemów bezprzewodowych
  15. Architektury systemów bezprzewodowych
  16. Architektury systemów bezprzewodowych
  17. Architektury systemów bezprzewodowych
  18. Systemy sieciocentryczne - MINUTEMAN
  19. Program DEEPWATER
  20. Land Warrior
  21. Dziekuje za uwage
Źródło: „https://wazniak.mimuw.edu.pl/index.php?title=Podstawowe_pojęcia_i_definicje&oldid=34735”

Menu nawigacyjne

Działania na stronie

  • Strona
  • Dyskusja
  • Tekst źródłowy
  • Historia

Działania na stronie

  • Strona
  • Dyskusja
  • Więcej
  • Narzędzia
  • W innych językach

Narzędzia osobiste

  • Zaloguj się

Nawigacja

  • Strona główna
  • Przedmioty
  • Uczelnie
  • O nas
  • MIMINF
  • MIMMAT

Narzędzia

  • Linkujące
  • Zmiany w linkowanych
  • Strony specjalne
  • Wersja do druku
  • Link do tej wersji
  • Informacje o tej stronie

 
Powered by MediaWiki
  • Tę stronę ostatnio edytowano 29 sie 2006, 11:59.
  • Polityka prywatności
  • O Studia Informatyczne
  • Informacje prawne