Zio-3-wyk-toc

From Studia Informatyczne

Spis treści

  1. Model dojrzałości CMMI
  2. Plan wykładów
  3. CMM: Capability Maturity Model
  4. CMMI
  5. Popularność dyscyplin
  6. Składniki modelu CMMI
  7. Składniki modelu CMMI(1)
  8. Składniki modelu CMMI(2)
  9. Składniki wymagane i oczekiwane
  10. CMMI: Obszary procesu na poziomie 2
  11. Plan wykładu
  12. Plan wykładu(1)
  13. Plan wykładu(2)
  14. Plan wykładu(3)
  15. Zarządzanie wymaganiami
  16. Zarządzanie wymaganiami(1)
  17. Zarządzanie wymaganiami(2)
  18. Zarządzanie wymaganiami(3)
  19. Zarządzanie wymaganiami(4)
  20. Zarządzanie wymaganiami(5)
  21. Zarządzanie wymaganiami(6)
  22. Zarządzanie wymaganiami(7)
  23. Plan wykładu
  24. Planowanie przedsięwzięcia
  25. Planowanie przedsięwzięcia(1)
  26. Planowanie przedsięwzięcia(2)
  27. Planowanie przedsięwzięcia(3)
  28. Planowanie przedsięwzięcia(4)
  29. Planowanie przedsięwzięcia(5)
  30. Planowanie przedsięwzięcia(6)
  31. Planowanie przedsięwzięcia(7)
  32. Planowanie przedsięwzięcia(8)
  33. Planowanie przedsięwzięcia(9)
  34. Planowanie przedsięwzięcia(10)
  35. Planowanie przedsięwzięcia(11)
  36. Planowanie przedsięwzięcia(12)
  37. Planowanie przedsięwzięcia(13)
  38. Planowanie przedsięwzięcia(14)
  39. Planowanie przedsięwzięcia(15)
  40. Planowanie przedsięwzięcia(16)
  41. Plan wykładu
  42. Pozostałe obszary
  43. Pozostałe obszary(1)
  44. Pozostałe obszary(2)
  45. Pozostałe obszary(3)
  46. Plan wykładu
  47. Składniki wymagane i oczekiwane
  48. Praktyki generyczne
  49. Praktyki generyczne(1)
  50. Praktyki generyczne(2)
  51. Praktyki generyczne(3)
  52. Praktyki generyczne(4)
  53. Praktyki generyczne(5)
  54. Praktyki generyczne(6)
  55. Praktyki generyczne(7)
  56. Praktyki generyczne(8)
  57. Praktyki generyczne(9)
  58. Praktyki generyczne(10)
  59. Praktyki generyczne(11)
  60. Praktyki generyczne(12)
  61. Praktyki generyczne(13)
  62. Praktyki generyczne(14)
  63. Plan wykładu
  64. Profil dojrzałości wg SEI
  65. CMMI, czyli dwa w jednym
  66. Model poziomowy czy ciągły
  67. Profil dojrzałości wg SEI
  68. CMMI w układzie geograficznym
  69. Oceniane organizacje wg kategorii
  70. Plan wykładu
  71. CMMI: Obszary procesu na poziomie 2
  72. Obszary, cele i praktyki
  73. CMMI: Obszary procesu na poziomie 2
  74. Praktyki generyczne
  75. CMMI, czyli dwa w jednym
  76. Model poziomowy czy ciągły